۶ درس از استایل آنجلینا جولی همیشه زیبا و شیک پوش

برای بسیاری، آنجلینا جولی نه فقط یک بازیگر توانمند، بلکه شخصی است که برای تغییر دنیا هم تلاش می کند. اما جدا از تعهد او به انجام کارهای بشردوستانه، استایل این زن زیبا هم درس هایی برای یادگیری دارد. چه حضور در مراسم اسکار باشد و چه صرفاً حضور در خیابان برای یک خرید ساده، او همیشه ظاهری تماشایی دارد.

۶ درس از استایل آنجلینا جولی همیشه زیبا و شیک پوش

۱- بیشتر اوقات از کفش های کرم رنگ استفاده می کند که پاهایش را بلندتر نشان می دهند

 

آنجلینا جولی بیشتر اوقات کفش هایی از طیف رنگی نود استفاده می کند، چه کفش پاشنه بلندی به رنگ بژ برای پوشیدن به همراه یک لباس شب باشد و چه یک صندل راحت به رنگ بژ برای پوشیدن در سفر. این ترفند ساده اما هوشمندانه است. کفش های طیف رنگی نود باعث می شوند پاها بلندتر به نظر برسند، چون رنگ آن ها با رنگ پوست یکی می شود. برای استفاده از این ترفند، به دنبال کفشی باشید که بیشترین نزدیکی را به رنگ طبیعی پوست تان داشته باشد.

۲- لباس های مشکی، سفید و پاستلی را ترجیح می دهد

یکی دیگر از رازهای خوش پوشی جولی، رنگ لباس هایی است که به تن می کند. به ندرت می توان او را با لباسی به رنگ های تند دید. او بیشتر اوقات لباس های مشکی و سفید یا خاکستری، بژ و رنگ های پاستلی به تن می کند. این رنگ ها زیبایی طبیعی او را برجسته می کنند و کمک می کنند در هر موقعیتی ظاهر مناسبی داشته باشد.

۳- معنای «پوشش قدرتمندانه» را می داند

آنجلینا جولی منبع الهام بسیار خوبی در بحث پوشش قدرتمندانه است، نوعی از پوشش که به یک زن کمک می کند اقتدار خود را در حوزه های تجارت، شغل و سیاست، تثبیت کند. جولی خوب می داند که در دنیای قدرت، سیاست و تجارت، چگونه برداشتی ذهنی مناسبی از خود ایجاد کند. او برای دستیابی به این هدف، دامن ها و کت و شلوارهای شیک به تن می کند و آن ها را با اکسسوری های مینیمالیستی ترکیب می کند. او بیشتر اوقات در مراسم های فرش قرمز هم چنین استایلی دارد، اما به جای کت های رسمی از بلوزهای ابریشمی زیبا استفاده می کند.

۴- آرایش مناسب خود را پیدا کرده است

آرایش مورد علاقه ی آنجلینا جولی از یک خط چشم نازک، سایه های چشم سبک و سنگین، مژه های بلند و پوست سالم و درخشان تشکیل می شود. در بحث رژ لب، رنگ های مورد علاقه او قرمز اسکارلتی، قرمز توتی، صورتی روشن و مرجانی هستند. ترکیب پوست درخشان، لب های قرمز رنگ، چشمان دودی و موهای اندکی نامرتب، استایل مشهور جولی را می سازد.

۵- از زیورآلات برای تأکید بر روی زیبایی هایش استفاده می کند

جولی در زندگی روزمره و در موقعیت های کاری، دوست دارد از گوشواره های شیک و مینیمالیستی استفاده کند، اما پای حضور در مراسم های فرض قرمز که باشد، دوست دارد با چیزی خیره کننده نگاه ها را به سمت خود بچرخاند. او به همراه لباس شب خود بیشتر اوقات از گوشواره های کشیده ای استفاده می کند که بر روی فرم چشمانش ایجاد تأکید می کنند و باعث می شوند گردنش بلندتر دیده شود. او مراسم اسکار سال ۲۰۰۹ با گوشواره ی بزرگ گلابی شکل خود همه ی نگاه ها را به خود خیره ساخت.

اما این تنها باری نبود که جولی با زیورآلات خود توجه ها را به خود جلب کرد. در سال ۲۰۲۱ او با یک اکسسوری نامتعارف روی فرش قرمز حاضر شد که یک چانه بند طلاکاری شده بود.

۶- لباس شب مناسبش را پیدا کرده است

«الهه ی یونانی» احتمالاً تشبیه مناسبی برای سبک لباس شب هایی است که او در مراسم های فرش قرمز به تن می کند. جولی بیشتر اوقات لباس های بلندی انتخاب می کند که اندام او را باریک تر نشان می دهند. با نگاهی به لباس هایی که جولی طی سالیان در مراسم های فرش قرمز به تن کرده می توان متوجه شد که گرچه او از رنگ ها و پارچه های مختلفی استفاده کرده اما این شمایل «الهه ی یونانی» همواره با استایل او همراه بوده است.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت