مقایسه سه همراه بانک مسکن، کیلید بانک آینده و همراه بام ملی + لینک دانلود برای آیفون

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به وجه تمایز و امکانات سه همراه بانک محبوب بانک مسکن، کیلید بانک آینده و همراه بام ملی تا بیشتر با این نرم افزارهای کاربردی آشنا شوید.

مقایسه سه همراه بانک مسکن، کیلید بانک آینده و همراه بام ملی + لینک دانلود برای آیفون

امروزه، خدمات بانکی مانند گذشته نیست و کمتر شخصی برای انجام امور بانکی به‌صورت حضوری به شعب بانکی مراجعه می‌کند. اکثر بانک‌ها، خدمات مجازی و غیرحضوری خود را در قالب نرم افزار به مشتریان خود ارائه می‌دهند و هرکدام از آن‌ها هم برای جذب مشتریان بیشتر سعی در اعمال تغییرات یا ارائه خدمات بیشتر دارند. از همین رو اگر بین سه بانک مسکن، آینده و ملی دچار تردید هستید، در این مقاله به‌طور کامل تمامی امکانات برنامه‌های این بانک‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در نهایت هم می‌توانید با استفاده از لینک دانلود مستقیم همراه بانک مسکن، دانلود همراه کارت برای آیفون و لینک دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios رایگان به راحتی نرم افزار مدنظر خود را دانلود کنید.

معرفی همراه بانک ملی ایفون

بانک ملی یکی از بانک‌های قدیمی و با سابقه ایران به حساب می‌آید که مشتریان زیادی دارد. راضی نگه‌داشتن چنین تعداد بالایی از مشتریان، نیازمند ارائه خدمات مناسب و تکمیلی است. یکی از خدمات بانک ملی، همراه بانک ملی برای ایفون است که سبب می‌شود تا کاربران برای انجام کارهایی نظیر کارت‌به‌کارت، دریافت گردش حساب یا پرداخت اقساط به شعب بانک مراجعه نکنند. باید به این موضوع اشاره کنیم که دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان است و این بانک، نرم افزار خود را بدون دریافت هزینه‌ای در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهد.

همراه بام ملی ایفون به‌صورت مداوم در حال بهبود و اضافه شدن قابلیت‌های جدید است تا تجربه بدون نقصی برای کاربران رقم بخورد. در چنین حالتی همیشه پیشنهاد می‌شود به سراغ دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم بروید تا با باگ و مشکلات نرم افزاری کمتری مواجه شوید. در ادامه به معرفی قابلیت‌هایی می‌پردازیم که دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios در دسترس قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های همراه بانک ملی برای آیفون

بعد از دانلود همراه بانک ملی برای ایفون با لینک مستقیم، با استفاده از قابلیت‌های کاربردی و متنوع این بانک می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. از قابلیت‌های همراه بام ملی ایفون نسخه وب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان افتتاح حساب
  2. استعلام اطلاعات تسهیلات
  3. استعلام چک
  4. دریافت گردش حساب
  5. دریافت موجودی حساب
  6. کارت به کارت
  7. انتقال وجه به صورت پایا و ساتنا

همچنین با نصب آپدیت جدید همراه بانک ملی روی آیفون قابلیت‌هایی نظیر دسترسی به تنظیمات حساب، بهبود رابط کاربری، افزایش هوشمندی در انجام کارهای بانکی و موارد در اختیارتان قرار می‌گیرد.

راهنمای نصب همراه بام ملی برای ایفون

برای استفاده از تمامی قابلیت‌های نرم افزار همراه بانک ملی ios پیشنهاد می‌شود که همراه بانک ملی ایفون نسخه وب را نصب کنید. برای نصب برنامه بام بانک ملی برای آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد سایت بانک ملی به آدرس my.bmi.ir شوید و از منوی بالا روی گزینه دانلود همراه بام ملی بزنید تا به صفحه جدیدی هدایت شوید.
  2. در صفحه باز شده، روی نسخه iOS بزنید تا متناسب با سیستم‌عامل دستگاه‌تان دانلود شود.
  3. در نهایت منتظر بمانید تا به صفحه جدیدی منتقل شوید که شامل نسخه وب همراه بام ملی می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی بانک ملی اقدام به دانلود برنامه رمزبان بانک ملی با لینک مستقیم برای ایفون کنید تا بتوانید رمز اول و رمز دوم کارت خود را مدیریت کنید. دانلود و استفاده از رمزبان بانک ملی ایفون هم مانند همراه بام رایگان است و کاربران نباید هزینه‌ای بابت این نرم افزار پرداخت کنند.

همراه بانک مسکن برای ایفون

بانک مسکن یکی از اولین بانک‌های ایران است که با ادغام چندین شرکت به‌وجود آمده است و در حال حاضر شعب زیادی در سطح کشور دارد. بانک مسکن برای رفاه حال مشتریان خود از نرم افزار همراه بانک مسکن ایفون رونمایی کرد؛ نرم افزاری که باعث ساده‌تر شدن کارهای بانکی شده است.

اپلیکیشن بانک مسکن برای ایفون از رابط کاربری ساده و کاربرپسندی بهره می‌برد تا کاربران بتوانند به راحتی خدمات مدنظر خود را پیدا و استفاده کنند. با دانلود مستقیم همراه بانک مسکن برای ایفون می‌توانید به راحتی از خدمات گوناگونی بهره‌مند شوید که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

مقایسه سه همراه بانک مسکن، کیلید بانک آینده و همراه بام ملی + لینک دانلود برای آیفون - تصویر 2

مشاهده وضعیت تسهیلات، پرداخت قبض با اسکن بارکد، امکان کپی کردن رمز شارژ خریداری شده، مشاهده جزئیات سپرده، کارت به کارت و خرید بسته‌های اینترنتی از قابلیت‌هایی هستند که با دانلود مستقیم همراه بانک مسکن برای ایفون به آن دسترسی پیدا می‌کنید.

آموزش دانلود همراه بانک مسکن برای ایفون

دانلود همراه بانک مسکن نسخه ios از طریق وب‌سایت این موسسه مالی امکان پذیر است و مراحل آسانی دارد. تنها کافی است در بخش جستجوی مرورگر خود عبارت «همراه بانک مسکن نسخه ios» را وارد کنید. روی لینک مرتبط به بانک مسکن بزنید تا وارد صفحه دانلود شوید. در این حالت آیکون اپل را لمس کنید. در نهایت روی «دریافت از سیبچه» بزنید و همراه بانک مسکن را روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که بعد از دانلود همراه بانک مسکن با اثر انگشت می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

همراه بانک آینده برای آیفون

بانک آینده یکی از موسسه‌های خصوصی ایران است که توانسته با ارائه خدمات متناسب نیاز کاربر و به‌روز، رضایت مشتریان را بدست آورد. یکی از بهترین خدمات بانک آینده، همراه بانک ایفون رایگان است که موجب می‌شود کاربران به طیف گسترده‌ای از امکانات دسترسی داشته باشند.

مقایسه سه همراه بانک مسکن، کیلید بانک آینده و همراه بام ملی + لینک دانلود برای آیفون - تصویر 3

از قابلیت‌های همراه بانک آینده برای آیفون می‌توان به پرداخت اقساط، ایجاد دستور پرداخت دوره‌ای اقساط، بررسی و مشاهده وضعیت تسهیلات، دریافت گردش حساب و انتقال وجه به صورت کارت به کارت، پایا و ساتنا اشاره کرد.

همچنین در نسخه جدید کیلید بانک آینده امکانات انتقال وجه سپرده، موجودی سپرده، تغییر رمز سپرده و دیگر موارد اضافه شده است که برای دانلود نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون باید به وب سایت رسمی این بانک مراجعه کنید.

از مزایای برنامه کیلید بانک آینده می‌توان رابط کاربری ساده و حجم کم اشاره کرد؛ کم بودن حجم برنامه باعث می‌شود تا روی اکثر گوشی‌ها نصب شود.

آموزش دانلود کیلید بانک آینده روی آیفون

دانلود برنامه کیلید iOS از دو روش امکان پذیر است که به شرح زیر است:

  1. دانلود کیلید از طریق وب‌سایت بانک آینده

یکی از راحت‌ترین روش‌های دانلود برنامه کیلید برای آیفون، مراجعه به وب‌سایت رسمی این بانک است. عبارت «کیلید آیفون» را سرچ کنید تا سایت این بانک به شما نمایش داده شود. وارد سایت شده و روی گزینه ثبت نام iOS بزنید تا نسخه متناسب با سیستم‌عامل گوشی اپل دانلود شود.

  1. دانلود کیلید از طریق اپ استور سیبچه

کدام همراه بانک مسکن، کیلید همراه بام بهتر است؟

پاسخ به این سوال کاملا به استفاده کاربران بستگی دارد. هر سه نرم افزار در ارائه خدمات نوین، عملکرد مطلوبی دارند و می‌توانند نیازهای کاربران را برطرف کنند. رابط کاربری سبک، انیمیشن‌های پویا و جذاب و امکان دریافت سفته و امضای الکترونیک از مزیت‌های کیلید هستند. امیداوریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته به پرسش‌های شما پاسخ داده باشد.

 

کد مطلب: ۳۷۴۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت