حرکات عجیب « بهاره رهنما » در ویدیوی جنجالی چه معنایی دارد؟

سرنا_میلاد بهار کارگردان فیلم "روز عکس" در گفت‌وگویی به تشریح پشت‌پرده ماجرای انتشار ویدیویی جنجالی از بهاره رهنما پرداخت.

حرکات عجیب « بهاره رهنما » در ویدیوی جنجالی چه معنایی دارد؟

به گزارش سرنا به نقل از دیباچه ؛ ویدئویی از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده که به شدت در روزهای اخیر باعث رنجش مخاطبان و علاقه مندان به سینما و بخصوص علاقه مندان به این بازیگر شده است ؛ ویدئو، بهاره رهنما را در حالتی غیر عادی با فریادهای عجیبی نشان می دهد که در آن افرادی که آنجا هستند از دیدن رفتارهای این بازیگر شوکه شده اند؛هرچند بهاره رهنما در استوری خود گفته است که این ویدئو مربوط به پشت صحنه فیلم کوتاه « روز عکس » به کارگردانی « میلاد بهار » می شود؛تکذیبه ای که نتوانست معترضین به این رفتار بهاره رهنما را قانع کند؛ رهنما به جز فریاد کشیدن های عجیب در این ویدئو حرکتی را به سمت کارگران از خود نشان می دهد که سرنا از بیان آن و انتشار ویدئو به دلیل غیراخلاقی بودن اش معذور است؛پیشنهاد جدی می شود بازیگران و به طور کلی چهره هایی که الگویی برای مخاطبانشان می شوند،بر رفتار خود بیش از پیش دقت کنند ؛ این روزها با رشد وسائل ارتباطی و مدرن تر شدن جامعه،هر رفتاری از سوی افراد مشهور زیر ذره بینی به نام « موبایل » است که با یک انتشار در فضایی مثل اینستاگرام در کمتر از 10 دقیقه به طور گسترده منتشر می شود.

در همین رابطه با « میلاد بهار » کارگردانی که « رهنما » از او نام برد گفت و گو کوتاهی انجام شده است که در ادامه می‌خوانید.

میلاد بهار گفت: بهاره رهنما بازیگر بسیار پر کار و فعالی است که طبیعتاً در این شرایط اخبار بسیاری باید پیرامون فعالیت‌های هنری وی منتشر شود اما متأسفانه می‌بینیم برخلاف انتظار که به طور قطع باید اخبار جدی ای از فعالیت‌های یک هنرمند پرکار شنیده شود، شاهد اخباری هستیم که حاشیه‌ساز هستند و این حجم از چنین اخباری درباره یک نفر نشان از عزمی جدی برای به حاشیه کشاندن یک هنرمند دارد.

بهار تصریح کرد: ویدئویی که به تازگی از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده نیز نشان از این سوءقصدها دارد چرا که مطالب مطرح شده درباره این ویدئو به هیچ‌وجه صحت ندارد و اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که افراد حاضر در آنجا مأموران نگهبانی ساختمان هستند و ویدئوی گرفته شده مربوط به پشت صحنه فیلم کوتاه «روز عکس» است.

وی افزود: بسیاری از افراد آشنایی چندانی با پشت‌صحنه تولیدات سینمایی و تلویزیونی ندارند و با این تصور که حتماً در هر پشت صحنه باید دوربین، صدابردار و همه عوامل صحنه حضور داشته باشند ادعای ما مبنی بر اینکه این ویدئو مربوط به پشت صحنه ساخت فیلم «روز عکس» است را رد می‌کنند اما افرادی که شناخت بیشتری از اینگونه تولیدات دارند، می‌دانند که بازیگران پیش از فیلمبرداری ممکن است با خود تمریناتی داشته باشند که دوربین و عوامل چندانی آنجا حضور ندارند و این تمرینات نیز مربوط به پشت صحنه می‌شود. همانطور که می‌بینید در این ویدئو نیز بهاره رهنما مشغول صحبت و تمرین است و در تمرین برای فضاسازی و نزدیک شدن به شخصیت نقش و کلنجار رفتن با آن تمام انرژی خود را به کار می‌برد و قطعاً برای کسی که در جریان تمرینات نیست صحبت کردن یک نفر با خودش یا فعالیت‌هایی که یک بازیگر برای حفظ فضا انجام می‌دهد منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که بازیگر در تلاش است تا کاراکتر را حفظ کند و اصطلاحاً در نقش خود فرو برود.

این کارگردان در ادامه گفت: از طرفی فیلم کوتاه «روز عکس» با عوامل محدودی ساخته می‌شود و پشت صحنه بسیار خلوتی دارد، ضمن اینکه حرکت دست این بازیگر در این ویدئو که با فاصله گرفته شده آنگونه که مطرح شده، نیست. فیلم کوتاه «روز عکس» داستانی زنی را روایت می‌کند که مورد خشم و خشونت بسیاری قرار گرفته و دچار تغییرات بسیاری می‌شود و اگر یک نفر در جریان تولید فیلم باشد و نقشی که بهاره رهنما ایفا می‌کند را بشناسد متوجه می‌شود که حرکات این بازیگر به منظور نزدیک شدن به کاراکترش بوده است.

وی در پایان گفت: متأسفانه حملات بسیاری در فضای مجازی از سوی مردم شاهد بودیم که نشأت گرفته از زود قضاوت کردن بود، این اتفاق بسیار تلخ است که ما خیلی زود بدون کمترین تحقیقی برای فهم حقیقت به قضاوت بپردازیم و چنین حواشی را برای یک بازیگر به وجود بیاوریم. بسیار عجیب است که این اتفاق در یک برنامه رادیویی نیز رخ می‌دهد. امروز شاهد بودم که در یک برنامه رادیویی با مطرح کردن ویدئوی پخش شده حملات تندی به بهاره رهنما شد که واقعاً نشأت گرفته از یک قضاوت عجولانه و سطحی بود.

کد مطلب: ۱۰۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت