جایی که محسن چاوشی و همایون شجریان مخاطب میلیونی دارند

سرنا_ برخی آهنگ‌های محسن چاوشی و همایون شجریان در یوتیوب مخاطبان بسیاری پیدا کرده است که خیلی از آن‌ها ایرانی هم نیستند و فارسی نمی‌دانند.

جایی که محسن چاوشی و همایون شجریان مخاطب میلیونی دارند

به گزارش سرنا به نقل از خبرآنلاین ، در میان آثار محسن چاوشی آن‌هایی که برای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی خوانده است، اغلب بازدید بالایی دارند. یکی از این کارها آهنگی است که برای فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» خوانده است و کلیپ آن در یوتیوب بیش از یک میلیون و نیم بازدید دارد. آهنگ «سنگ صبور» که مربوط به فیلم «سنتوری» است هم نزدیک به ۷ میلیون بازدید دارد. آهنگ او برای سریال «شهرزاد» هم در میان پربازدیدهای یوتیوب جای دارد.

همایون شجریان هم آهنگ‌های مشهوری برای فیلم‌های سینمایی «رگ خواب» و «آرایش غلیظ» خوانده است، اما این آهنگ‌ها در میان ویدئوهای با بازدید میلیونی جای ندارند. از این خواننده آهنگ «هوای گریه» نزدیک به ۲ میلیون بازدید دارد و کلیپ معروف «چرا رفتی» با حضور بازیگرانی مثل نوید محمدزاده، باران کوثری و سحر دولتشاهی جایگاه بالایی دارد.

درباره نماهنگ «چرا رفتی؟» نکته جالبی وجود دارد. این کلیپ با زیرنویس عربی بیشترین مخاطب را در یوتیوب پیدا کرده است. پایین این کلیپ که یک میلیون و ۹۰۰ هزار بازدید دارد، از کشورهای عربی گوناگون نظر هست. از عراق و یمن تا الجزایر و مغرب، اعراب از شنیدن این موسیقی لذت برده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت