تلنگری که «وارش» به بازیگر زن زد

سرنا_ بازیگر سریال «وارش» گفت: تلویزیون با تولید این سریال نشان داد که می‌شود کار خوبی ساخت که دیده شود و به عبارتی دوباره تلنگری به ما زد که می‌توان مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

تلنگری که «وارش» به بازیگر زن زد

«ساناز سماواتی» بازیگر سریال «وارش» درباره کوتاه بودن نقش خود در این سریال گفت: یادم است آقای کاوری در این زمینه تاکید داشت که نقشم بلندتر شود اما زمانمان محدود بود و این اتفاق نیفتاد.

این بازیگر همچنین با اشاره به اینکه وارش یکی از کارهای خوب تلویزیون بود، بیان داشت: تلویزیون با تولید این سریال نشان داد که می‌شود کار خوبی ساخت که دیده شود و به عبارتی دوباره تلنگری به ما زد که می‌توان مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

وی درباره اینکه آیا در این سریال سکانس حذفی داشتید؟ نیز عنوان داشت: سکانس‌هایم کوتاه شده بود اما هیچ کدام حذف نشده بود.

بازیگر سریال «شش قهرمان و نصفی» ادامه داد: مدتی است وقتی مردم من را می‌بینند می‌گویند ما فقط آی فیلم را نگاه می‌کنیم و این برای تلویزیون خیلی بد است. ما باید برنامه‌هایی جدید را برای مخاطبان بسازیم که فرهنگ سازی کنیم. این حرف مردم از طرفی تلخ و از طرفی شیرین است. شیرین از این جهت که مردم دارند به ما می‌گویند کارهایی که هم نسلان تو در آنها بازی می‌کردند باورپذیرتر بود و تلخ از این لحاظ که کارهای جدید را دوست ندارند.

منبع: فارس

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت