عکاسی از ۷۰ شاعر معاصر ایران ایده «اتفاق انتخابی»

سرنا_ کوروش ادیم پس از ۱۰ سال هشتمین نمایشگاه انفرادی خود را با عنوان «اتفاق انتخابی» در گالری دنا به نمایش می‌گذارد.

عکاسی از ۷۰ شاعر معاصر ایران ایده «اتفاق انتخابی»

به گزارش سرنا به نقل از مهر ، نمایشگاه انفرادی عکس‌های کوروش ادیم با عنوان «اتفاق انتخابی» از ۴ بهمن ماه در گالری دنا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه سوسن پلاک ۴ گشایش می‌یابد.

کورش ادیم که نزدیک به سه دهه است در صحنه عکاسی معاصر ایران فعالیت می‌کند و در این سال‌ها نمایشگاه‌هایش با غافلگیری مخاطب روبه‌رو بوده است، پس از ۱۰ سال هشتمین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری دنا به نمایش می‌گذارد.

وی که کارش با تصویر، کلمه و کتاب است در این سال‌ها چندین کتاب شعر و عکس منتشر کرده است، آخرین کتاب وی با عنوان «لبخند شاعر» که عکاسی از ۷۰ شاعر معاصر ایران است، دستمایه ایده نمایشگاهِ «اتفاق انتخابی» است.

فرم‌های چاپی مخدوش شده و تست‌های چاپ که عموماً دور ریز محسوب می‌شوند ذهنِ کنجکاو هنرمند را رها نکرده و آنها را تبدیل به اثری تازه کرده است.

این هنرمند در بخشی از استیتمنت نمایشگاهش می‌نویسد: «… آثار پیش رو حاصل اتفاقات بداهه ولی انتخاب شده با دستبردی اندک هنگام تست‌های اولیه برای چاپ نهایی کتاب است. روی هم رفتگی‌های اتفاقی اما انتخاب شده از میان ده‌ها اتفاق…‌ اتفاق است آنکه هر دشوار را آسان نمود…»

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت