از حاشیه و حاشیه‌سازی فرار می‌کنم/ آرامشم را از پدرم به ارث برده‌ام

سرنا_ بازیگر سینما و تلویزیون از طبع آرام و آرامش خودش گفت: فکر می‌کنم از پدرم طبع آرام و صلح‌طلبی را به ارث برده‌ام.

از حاشیه و حاشیه‌سازی فرار می‌کنم/ آرامشم را از پدرم به ارث برده‌ام

نیکی مظفری در گفت‌وگو با برنامه سرنا به ویژگی‌های پروژه‌هایش اشاره کرد و اظهار داشت: اصولا در پروژه‌هایی در تئاتر یا تلویزیون شرکت می‌کنم که دغدغه‌ها، روزمرگی‌ها، تفکر و تأمل عمیقی که از زندگی و پیرامونمان داریم را در آن پروژه مشاهده کنم.

وی درخصوص عصر ارتباطات و گوشی‌های موبایل عنوان کرد: قاب‌های موبایل به مانیتورهایی تبدیل شده است که تمام اتفاقات جهانی را در آن مشاهده می‌کنیم و اتفاقا سریال دومینو که از بنده پخش شد به همین ویژگی نیز اشاره کرده بود.

مظفری خاطرنشان کرد: آنچه واضح است این است که نمی‌توانیم با موبایل، عصر ارتباطات و فضای مجازی مقابله کنیم و به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است اما اگر ناآگاهانه برنامه‌ریزی کنیم و بیش از حد خودمان را در اختیار این ماجرا قرار دهیم، اشتباه است.

این بازیگر کشورمان ادامه داد: هر اثر هنری و رسانه، مخاطب خودش را پیدا می‌کند و مورد استقبال قرار می‌گیرد و من در جایگاهی نیستم که از دلایل کاهش مخاطبان تلویزیون بگویم.

وی در پایان طرح کرد: اصولا حاشیه را دوست ندارم و تمایل دارم اگر کسی من را می‌شناسد، به واسطه کارها و پروژه‌هایم باشد. همیشه تمرکزم را بر روی کارم می‌گذارم و از حاشیه‌سازی فرار می‌کنم.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت