واکنش عمو پورنگ به شیوع ویروس کرونا در ایران/ رکوردشکنی مطرب در تاریخ سینمای ایران

سرنا_در برنامه برداشت امروز، از رکوردشکنی مطرب خواهیم گفت.

حجم ویدیو: ۱۳.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۲۹ دانلود ویدیو

فیلم سینمایی مطرب، رکورد فروش سینمای ایران را شکست. جدیدترین ساخته مصطفی کیایی با فروش نزدیک به 40 میلیارد تومان توانست «هزارپا» را که با 38 میلیارد رکورددار بود، پشت سر بگذارد. فیلم کمدی مطرب با بازی پرویز پرستویی، درباره یک خواننده قبل از انقلاب است که بعد از انقلاب شرایط زندگی و کار برایش تغییر می‌کند. این فیلم در حالی رکورد فروش را شکست که هفته پیش در رقابت با فیلم «جهان با من برقص» رتبه اول فروش هفتگی را از دست داد.

خوب بد جلف 2 از هفته پیش، روی پرده سینماها رفت. فیلم جدید پیمان قاسمخانی با بازی زوج هنری پژمان جمشیدی و سام درخشانی، در دو روز اول اکران موفق به ثبت فروش 800 میلیون تومانی شد. فروشی که اگرچه نتوانست رکورد افتتاحیه سینما را بشکند ولی در نوع خودش فروش خوبی به شمار میاد. «خوب بد جلف 2» قرار است در ایام نوروز 99 هم بر پرده سینماها باشد و این مدت زمان طولانی، می تواند به فروش بیشترش کمک کند.

هر ساله آیین نامه اکران، مقررات یک ساله نمایش فیلم‌ها در سال را معین می‌کند. طبق شنیده‌ها در آیین نامه اکران سال 99، اکران فیلم‌های خارجی در سینمای ایران قرار است با ارائه کپی رایت ممکن شود. موضوعی که باعث می‌شود پای اکران غیر قانونی فیلم‌های خارجی از پردیس‌های سینمایی بریده شود. راستی در سال 99، یک اتفاق دیگر هم می‌افتد نوید محمد زاده که قرارداد بازی در سریال «قورباغه» را بسته، در سال 98 هیچ فیلمی بازی نکرد و سال دیگر در سینماها حضور نخواهد داشت.

محمدرضا گلزار هم که امسال با فیلم‌های کمدی چون «رحمان 1400» و «ما همه با هم هستیم» در سینماها حاضر بود، سال دیگه هیچ فیلمی برای اکران ندارد.

اصغر فرهادی قرار است فیلم جدیدش را در ایران بسازد. بعد از تجربه فیلمسازی در اسپانیا و ساخت درام «همه می‌دانند»، دوباره اصغر فرهادی قرار است در ایران پشت دوربین برود.

«قهرمان» یا «هیرو» نامی است که برای فیلم جدید فرهادی عنوان شده است. این فیلم قرار است در شیراز ساخته شود و گفته شده که فرهادی می‌خواهد به جای تیم تقریبا ثابت بازیگرانش، از حضور چهره‌های جدید برای ساخت فیلم «قهرمان» بهره بگیرد.

در بخش فضای مجازی هم باید اشاره کنیم که ویروس کرونا روی سلبریتی‌ها هم تاثیر گذاشته و پست‌های ایسنتاگرامی بازیگران و چهره‌های معروف تلویزیونی و سینمایی در این هفته عموما به این موضوع اختصاص داشت. در این رابطه یک پیغام ویدئویی از داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ نیز خیلی در رسانه‌ها بازتاب داشت که با هم می‌بینیم.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۳۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت