خانواده‌‌ام درباره اخبار کرونا استرس گرفتند/ امسال، بدترین عید ماست/ حیف که نمی‌شود با رسانه ملی همکاری کرد

سرنا_ بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص بازی در سریال هم‌گناه گفت: در سریال هم‌گناه به عنوان بازیگر و نویسنده مشغول به فعالیت هستم و تلاشم این بوده تمام استانداردها رعایت شود تا به شعور مخاطب توهین نشود.

خانواده‌‌ام درباره اخبار کرونا استرس گرفتند/ امسال، بدترین عید ماست/ حیف که نمی‌شود با رسانه ملی همکاری کرد

محسن کیایی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به نارضایتی مخاطبان از برخی سریال‌های نمایش خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در برخی سریال‌های نمایش خانگی شاهد بودیم که پس از فروش چند قسمت ابتدایی، حتی قسمت آخر سریال مدنظر پخش نشده است اما این نوید را می‌دهم که برای این سریال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چراکه تمامی قسمت‌ها به طور کامل با حضور بازیگران ضبط شده است.

وی درخصوص استقبال مردم از سریال‌های شبکه نمایش خانگی خاطرنشان کرد: در تمامی کشورهای حرفه‌ای شاهد هستیم که تصویرسازی به سمت سریال‌سازی رفته است و این ژانر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این هنرمند کشورمان مطرح کرد: متاسفانه یک‌سری سیاست‌هایی در تلویزیون وجود دارد که تمام عوامل حرفه‌ای را به بیرون از خودش هدایت کرده است و برعکس در شبکه نمایش خانگی و سینما خطوط قرمز کمتر است و راحت‌تر می‌توان کار کرد.

وی اضافه کرد: حیف که نمی‌شود با رسانه ملی همکاری کرد و متاسفانه فضای موجود در صداوسیما، هرروز بسترش تنگ‌تر می‌شود و باعث می‌شود که افرادی که حرفه‌ای کار می‌کنند از تلویزیون فاصله می‌گیرند.

کیایی درخصوص رعایت نکات بهداشتی مربوط به کرونا عنوان کرد: اگر نکات بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنیم، واقعا خطر بیخ گوشمان است و گریبان خودمان را می‌گیرد البته از طرفی فکر می‌کنم که دیر به مردم اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: همچنین اتفاق بدی که در این روزها در فضای مجازی رخ داده، انتشار اخبار ترسناک و غیرواقعی درباره کرونا است که متاسفانه توسط مردم دست به دست می‌شود.

این بازیگر کشورمان در پایان اظهار داشت: متاسفانه امسال، بدترین عید ما است چراکه حتی نمی‌توانیم دوستانمان را بغل کنیم. از طرفی شرایط بحران اقتصادی را سپری می‌کنیم که امیدوارم این اتفاق رو به بهبودی برود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت