هشدار شورایعالی تهیه‌کنندگان به امضاکنندگان یک نامه جنجالی

سرنا_شورایعالی تهیه‌کنندگان با صدور بیانیه‌ای درباره نامه اخیر برخی سینماگران درباره متهم یکی از پرونده‌های اخلال اقتصادی هشدار داد.

هشدار شورایعالی تهیه‌کنندگان به امضاکنندگان یک نامه جنجالی

به گزارش سرنا به نقل از روابط عمومی شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، این صنف تهیه‌کنندگی به برخی از همکاران سینمایی خود پیرامون دخالت در پرونده‌های اخلال اقتصادی هشدار داد.

متن اطلاعیه بشرح زیر است:

اخـیرا نامه‌ای به امضای جـمعی از سـینماگران در حـمایت از یـک متـهم به اختلاس و اخلال اقتصادی کشور، خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه منتشر شده که موجبات تالم خاطر و نگرانی بخش عمده‌ای از مخاطبان فهیم سینمای ایران را فراهم کرده است.

شـورایعالی تهیه‌کنندگان سـینمای ایران بر خود فرض می‌داند تا به این دسـته از همکاران خود هشـدار دهد که اعتماد عمومی مردم عزیز کشـورمان به سینمای ایران، کالایی نیست که بشود آن را برای رسیدن به منافع شخصی به حراج گذاشت!

همچنین امضاکنندگان مزبور باید توجه داشته باشند که اصلی‌ترین بلیه دهه نود سینمای ایران، که آن را دچار تنگی نفس کرد، سرمایه‌های بی‌حساب و کـتابی بود که به قصد پولشویی وارد صنعت سینـما شد و چرخه طبیعی و سالم آن را مختل کرد.

بر این مبنا، این دسته از دست‌اندرکاران تولید، توزیع و نمایش فیلم را دعوت می‌کنیم پیـش از آن که نگران متهمین جرایم اقتصادی باشند، به فکر سلامت سـرمایه‌های در گردش و مهـمتر از آن نگران اعتـماد افکار عـمومی به سیـنمای ایـران باشند. اعتـمادی که طی ده‌ها سال تلاش توسط خلاق‌ترین هنرمندان کشور ایران به دست آمده و پاسـداری از آن وظیفه همه سـینماگران است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت