پروژه‌ای برای آینده: تام کروز و ایلان ماسک، به‌فضا می‌روند

سرنا_ «تام کروز» قرار است با همکاری کمپانی SpaceX متعلق به «ایلان ماسک»، یک فیلم سینمایی اکشن ماجرایی در جایی که هیچ اکسیژنی وجود ندارد بسازد.

پروژه‌ای برای آینده: تام کروز و ایلان ماسک، به‌فضا می‌روند

تا حالا فیلم‌های سینمایی خیلی زیادی درباره فضا و فضانوردی ساخته شده، اما بدیهی است که تاکنون هیچ کدام از آنها «واقعا» در فضا و بین سیارات ضبط و فیلم‌برداری نشده است. اما گویا قرار است این موضوع تغییر کرده، و «تام کروز» با همکاری کمپانی SpaceX متعلق به «ایلان ماسک»، یک فیلم سینمایی اکشن ماجرایی در جایی که هیچ اکسیژنی وجود ندارد بسازد.

این فیلم بدون شک نسخه‌ای تازه از مأموریت غیرممکن نخواهد بود. به علاوه اینکه تأکید شده هنوز هیچ استودیویی قراردادی در رابطه با سرمایه گذاری و پشتیبانی برای ساخت فیلم جدید تام کروز امضا نکرده، و در حال حاضر همه چیز در مرحله ایده‌پردازی و شکل‌دهی به فیلم‌نامه است.

علاوه بر این گفته شده ممکن است به غیر از شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی SpaceX ایلان ماسک، سازمان ملی هوانوردی و فضای ایالات متحده یعنی «ناسا» نیز در ساخت این فیلم مشارکت داشته باشد. شرکت‌های ناسا و اسپیس‌اکس در حال حاضر هم در یک سری پروژه‌ها با یکدیگر همکاری دارند.

تام کروز معمولا به انجام شخصی برخی از بدلکاری‌های خطرناک، از جمله سکانس‌هایی در ماموریت غیرممکن معروف است، از طرفی در فیلم Top Gun: Maverick هم شخصا تمام دوره‌های آموزش خلبانی جنگنده را گذرانده و در تمام صحنه‌های اکشن فیلم شخصا حضور داشته است. بنابراین خیلی بعید نیست این ایده جامه عمل پوشیده و تام کروز واقعا به فضا سفر کند تا فیلمی در رابطه با کهکشان بسازد.

این در حالی است که مدتی پیش کارگردان فیلم‌های جک ریچر در اظهار نظری جنجالی، تام کروز را برای نقش‌آفرینی فیلم‌های اکشن «پیر» دانست. ولی بدون شک حضورش در جدیدترین قسمت‌های تاپ گان و مأموریت غیرممکن خلاف این نظر را اثبات می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت