لیلا اوتادی زیباتر است یا اسکارلت جوهانسون؟ / شباهت جالب بازیگران ایرانی با سلبریتی‌های خارجی

سرنا_مدت‌هاست که کاربران در فضای مجازی از شباهت سحر دولتشاهی با کلیر دینز، بازیگر سریال "میهن" صحبت می‌کنند، اما به تازگی یک کاربر ایرانی شباهت جالبی میان دیگر بازیگران معروف ایرانی با ستاره‌های هالیوود و سینمای ترکیه پیدا کرده است.

لیلا اوتادی زیباتر است یا اسکارلت جوهانسون؟ / شباهت جالب بازیگران ایرانی با سلبریتی‌های خارجی

در میان تصاویر ادیت شده‌ای که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، شباهت لیلا اوتادی با اسکارلت جوهانسون، گران‌قیمت‌ترین بازیگر زن جهان مشهود است. همچنین نمی‌شود شباهت ظاهری شبنم مقدمی با ماریون کوتیار، بازیگر و خواننده مشهور فرانسوی را نادیده گرفت.

​نگار جواهریان نیز به سرنای ساریکایا، بازیگر و مدل مشهور اهل ترکیه شباهت دارد. از شباهت بیتا سحرخیر به با ازلم یلماز، بازیگر مشهور ترک نیز نمی‌شود گذشت. photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۵_۰۱-۲۰-۰۲ (3) ​همچنین این تصاویر بهانه‌ای شده تا کاربران در فضای مجازی به مقایسه میزان زیبایی بازیگران ایرانی با بازیگران هالیوود و سینمای ترکیه بپردازند. به خصوص این بحث داغ است که لیلا اوتادی زیباتر است یا اسکارلت جوهانسون؟ شما چه فکر می‌کنید؟ photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۵_۰۱-۲۰-۰۲ photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۵_۰۱-۲۰-۰۹ (2) photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۵_۰۱-۲۰-۰۲ (2) photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۵_۰۱-۲۰-۰۹

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۵۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت