«جیمز پترسون» همچنان پرفروش است

در فهرست هفتگی آثار پرفروش نشریه «نیویورک‌تایمز»، عنوان رمان جدید «جیمز پترسون»، نویسنده مشهور آمریکایی نیز دیده می‌شود.

«جیمز پترسون» همچنان پرفروش است

رمان جدید «جیمز پترسون» با همکاری «کریس تبتس» در نخستین هفته حضور در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در رتبه سوم قرار گرفته است.

این رمان که با عنوان «نخستین پرونده» به چاپ رسیده است داستان «آنجلا هوت» را روایت می‌کند که پس از اخراج از ام. آی. تی. به اف. بی. آی ملحق می‌شود تا رد قاتلانی را که با عنوان «شاعر» و «مهندس» شناخته شده‌اند پیدا کند.

«خانه تابستانی» و «بیستمین قربانی» از دیگر آثار این نویسنده هستند که در سال جاری به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافتند.

««پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

رتبه نخست این فهرست همچنان تحت سلطه رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» به قلم «دلیا اوئنز» قرار دارد؛ این صدمین هفته حضور این رمان در فهرست پرفروش‌های این نشریه به شمار می‎‌رود.

«‌اوئنز» در این رمان به روایت داستان زنی جوان و حوادث پیچیده‌ای که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی او به وقوع می‌پیوندد پرداخته است.

«نیمه درحال محوشدن» نوشته «بریت بنت» در رتبه دوم، «دستور» نوشته «دنیل سیلوا» دررتبه چهارم و «نزدیک تاریکی» نوشته «برد ثور» در رتبه پنجم فهرست رمان‌های جلد سخت پرفروش این نشریه قرار دارند.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۶۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت