ایتن هاوک مستند می‌سازد/ زندگی پل نیومن و همسرش در یک فیلم

ایتن هاوک از سوی «نوک هاوس» برای ساخت مستندی درباره زندگی پل نیومن و همسرش جوان‌ وودوارد انتخاب شده است.

ایتن هاوک مستند می‌سازد/ زندگی پل نیومن و همسرش در یک فیلم

به گزارش سرنا به نقل از ددلاین، ایتن هاوک زندگی پل نیومن و همسرش جوان وودوارد را در یک مستند جلوی دوربین می‌برد. هاوک در بیانیه‌ای قول داد که این فیلم یک نگاه نادر و ویژه به زندگی حرفه‌ای این ۲ بازیگر و در عین حال رابطه پیچیده ۵۰ ساله آنها باشد که در نهایت مسایل عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشتند.

داستان عاشقانه نیومن و وودوارد واقعاً به نظر می‌رسد برای هالیوود نوشته شده باشد. آنها ابتدا همدیگر را در کالج در اوایل دهه ۱۹۵۰ ملاقات کردند و در همان زمان در نیویورک در درام رمانتیک برادوی با عنوان «پیک‌نیک» کار می‌کردند. آنها پس از آن راهی هالیوود شدند و بار دیگر این بار در فیلم «تابستان گرم طولانی» هم‌بازی شدند. تا پایان فیلمبرداری آن فیلم، داستان عاشقانه آنها به واقع شروع شد و در نهایت سال ۱۹۵۸ با هم ازدواج کردند.

در طول ۵ دهه زندگی مشترک این زوج هالیوودی دارای سه فررند دختر شدند و آنها را در کانتیکت بزرگ کردند. این ۲ برای حفظ تعادل در زندگی شغلی و شخصی‌شان همواره تجلیل شده‌اند و این در حالی بود که آنها اغلب درگیر فعالیت‌های سیاسی و خیریه هم بودند. نیومن در همین حال برند سس سالاد خودش با عنوان « Newman's Own» را نیز تاسیس کرد و همه عواید آن را صرف خیریه کرد.

نیومن سال ۲۰۰۸ درگذشت و این چند ماه پس از آن بود که این زوج ۵۰ سال زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

برای هاوک این دومین باری است که کارگردانی یک مستند را انجام می‌دهد. او پیشتر مستند «سیمور: یک مقدمه» را ساخته که درباره حرفه سیمور برنستاین پیانسیت کلاسیک است. او در ۵۰ سالگی به حرفه‌اش به عنوان یک پیانیست خاتمه داد تا به زندگی خصوصی‌اش برسد و به عنوان یک مربی و آهنگساز موسیقی به کار ادامه دهد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۶۸۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت