اکران فیلم جدید «اسپیلبرگ» یک سال به تعویق افتاد

کمپانی دیزنی اعلام کرد فیلم «داستان وست ساید» که قرار بود اواخر امسال اکران شود، با یک سال تاخیر در دسامبر ۲۰۲۱ به سینما می‌آید.

اکران فیلم جدید «اسپیلبرگ» یک سال به تعویق افتاد

کمپانی دیزنی در ادامه ایجاد تغییرات در تقویم اکران خود به سبب چالش های پیش روی گیشه سینما در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، تاریخ اکران چند محصول دیگر خود را تغییر داد و فیلم جدید «داستان وست ساید» که قرار بود ۱۸ دسامبر امسال اکران عمومی شود به ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ موکول شد.

نمایش «داستان وست ساید» که برگرفته از نمایشنامه رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر است، اولین بار در دهه ۱۹۵۰ میلادی در تئاتر برادوی به روی صحنه رفته بود و روایتگر داستان تونی و ماریا است که علی‌رغم دشمنی و رقابت میان دارو دسته‌های خیابانی آنها در نیویورک، عاشق هم می‌شوند. «رابرت وایز» در سال ۱۹۶۱ فیلمی بر اساس این نمایش ساخت که در ۱۰ شاخه نامزد جایزه اسکار شد، اما گفته می‌شود فیلم «اسپیلبرگ» اقتباس وفادارنه‌تری به نمایش در مقایسه با ساخته «وایز» است. در فیلم جدید «اسپیلبرگ»، «آنسل انگورت» بازیگر اصلی است و «ریتو مورنو» که در نسخه سال ۱۹۶۱ این فیلم بازی کرده بود نیز حضور دارد.

فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» با بازی «اسکارلت یوهانسن» در نقش اصلی، محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی هم به جای ۶ نوامبر امسال در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

کد مطلب: ۱۶۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت