رونمایی از گریم کاراکتر آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی/ ویدئو

سرنا_از کاراکتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» رونمایی شد.

حجم ویدیو: ۶.۲۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۵ دانلود ویدیو

پس از چندین بار تست گریم، سرانجام رامین راستاد به عنوان نزدیک‌ترین چهره به آیت‌الله رفسنجانی برای ایفای این نقش در سریال «راز ناتمام» انتخاب شد.

سریال «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی است.

سازندگان این سریال پیش از این از گریم کاراکتر شهید دکتر محمد بهشتی رونمایی کرده بودند که با توجه به شباهت بازیگر این نقش به دکتر بهشتی، گریم وی با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «راز ناتمام» با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز مقابل دوربین خواهد رفت.

سایر کاراکترهای این سریال که مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت و زمان حال هستند بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود عبارت هستند از: تهیه‌کننده: امین امانی، کارگردانان: امین امانی، علی امانی، طراح و سرپرست نویسندگان: سیدجلال‌الدین دری، مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، مدیر تدارکات: مهدی شهرباف، عکاس: محسن بیده، گرافیست: محمود آزاده و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

منبع: سینماخانه

کد مطلب: ۱۷۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت