کدام سلبریتی‌های سینمایی و تلویزیونی تا به حال کرونا گرفته‌اند؟

سرنا_ موج سوم کرونا در ایران درحالی قربانیان زیادی گرفته که بسیاری از چهره‌های مشهور نیز در میان مبتلایان به این ویروس به چشم می‌خورند.

کدام سلبریتی‌های سینمایی و تلویزیونی تا به حال کرونا گرفته‌اند؟

به گزارش سرنا، در تازه‌ترین نمونه‌ها، محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده به کرونا مبتلا شده و تست کرونای لاله اسکندری هم مثبت از آب درآمده است.

پیش از این البته کرونا چهره هایی چون اکبر عالمی مجری نام آشنای تلویزیون را از ما گرفته بود و بازیگران دیگری مانند مهران رجبی هم به این ویروس مبتلا شده بودند.

در میان خوانندگان نیز حامد همایون شاید مشهورترین چهره‌ای بود که درگیر شدن با کووید۱۹ را تجربه کرد.

کم نیستند چهره‌هایی هم که ابتلای انها به کرونا تکذیب می‌شود. نمونه‌اش احسان علیخانی مجری عصر جدید که پس از اعلام خبر ابتلای یکی از دست اندرکاران این برنامه به کرونا، شایعه ابتلایش به این ویروس تکذیب شد.

درباره دلایل ابتلای سلبریتی ها به این ویروس گفته می شود که عامل اصلی، اجرای برخی پروژه های فیلمبرداری است که با وجود تعطیلی سینماها ادامه دارد. همچنین برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده است.

حضور سلبریتی ها در برخی دورهمی ها هم می تواند به عنوان عامل دیگری معرفی شود.

با این همه نباید از یاد برد که شدت انتقال ویروس کرونا و به ویژه وضعیت نامناسب تهران، از مهمترین دلایلی است که بازیگران حتی جوان را یک به یک درگیر کرونا می کند.

کد مطلب: ۱۷۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت