پرویز پرستویی: نه ترامپ، نه بایدن/ کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

سرنا_بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با اشاره به اعلام نتایج انتخابات آمریکا و بی تأثیری آن در حل مشکلات کشور، پستی را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

پرویز پرستویی: نه ترامپ، نه بایدن/ کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

پرویز پرستویی در واکنش به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، ویدئویی را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته ‎ای را نیز به عنوان توضیحات مربوط به آن از طرف خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‎کنید.

"هموطنان عزیزم اول بگویم بنده نه چپم نه راست. وابسته به هیچ کس و هیچ جا نیستم جز خدای بزرگ . امروز به این فیلم برخوردم، با دیدن آن تمام ذهنیتی که در این چند روزه انتخابات آمریکا داشتم تمام شد و تحقق پیدا کرد . و آن اینکه نه بودن ترامپ برای ملت ما خیری داشت و نه با آمدن بایدن آبی گرم خواهد شد حکایت ضرب المثل ((کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من)) برایم تداعی شد. امیدوارم پس از این شلوغی‎ها و جابجایی‎ها و جار و جنجال‌ها، نمایندگان مردم ایران یعنی دولتمردان ایران زمین، برای این بحران هایی که در مملکت‌مان وجود دارد چاره‎ ای بیاندشند.

چاره که می‌گویم بنده نه سیاستمدارم و نه تصمیم گیرنده پس چشم امید ملت ایران به شما مسئولین است و بس بامید آرامش و آسایش و سلامتی برای ملت دوست داشتنی ایران"

واکنش پرویز پرستویی به نتایج انتخابات امریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۷۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت