سینما اطلس در تملک مالک قبلی است/ هیچ نگارخانه‌ای منحل نشده است

سرنا_معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از مالک سینما اطلس انجام دادیم اظهار نظر مالک مبنی بر این است که سینما هنوز در تملک ما است و هیچ جا به جایی در این خصوص صورت نگرفته است.

سینما اطلس در تملک مالک قبلی است/ هیچ نگارخانه‌ای منحل نشده است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص سرانجام معاوضه سینما اطلس اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از مالک انجام دادیم اظهار نظر مالک مبنی بر این است که سینما هنوز در تملک ما است و هیچ جا به جایی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مالکین اعلام کردند شاید برنامه‌ای برای این مسئله داشته باشیم که هر مالکی می‌تواند چنین قصدی داشته باشد اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاده و هیچ فعالیتی هم در این خصوص توسط مالکین سینما اطلس صورت نگرفته است.

وی در خصوص تعطیلی نگارخانه‌های مشهد به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از کرونا نیز اینطور توضیح داد: نگارخانه رادین از مدتی قبل پیگیر جابه جایی بوده و در شورای نظارت هم شرکت کرده است که قرار شد به محض اینکه مکان جدید را گرفت، به اداره معرفی کند تا بررسی‌های لازم انجام و به اماکن معرفی شود و تاییدیه بگیرد تا براساس نظری که شورای نظارت بر نگارخانه خواهد داد در مکان جدید فعالیت خود را آغاز کند.

محمدی تاکید کرد: در خصوص دیگر نگارخانه‌ها تا این لحظه از سوی مدیران نگارخانه‌ها اعلام تعطیلی نشده است و فعال هستند اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان دارد برنامه‌ای نداشته باشند و از لحاظ اکران و اجرا فعالیتی نداشته باشند ولی هیچ کدام به تعطیلی کشیده نشده‌اند.

گفتنی است؛ پیش از این طی خبری اعلام شده بود سینما اطلس با هتلی معاوضه شده است.

منبع: مشهد فوری

کد مطلب: ۱۸۰۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت