بن افلک، از افسردگی تا نامزدی

سرنا_ به نظر می رسد خبر نامزدی بن افلک و آنا دی آرماس حقیقت داشته باشد. آن ها به تازگی در محل فیلم برداری فیلم Deep Water در نیواورلئان، خوشحال و صمیمی با یکدیگر دیده شده اند.

بن افلک، از افسردگی تا نامزدی

انگشتری که آرماس در انگشت حلقه بر دست داشت، شایعه نامزدی آن ها را تقویت می کند. بن افلک و آنا دی آرماس در دوران قرنطینه، با پیاده روی هایشان- البته با ماسک!- در بسیاری از اخبار سلبریتی ها حضور داشتند و حتی تصاویری از آشنایی و دوستی فرزندان بن افلک و دی آرماس منتشر شده بود و بسیاری منتظر خبر نامزدی یا ازدواج این‌دو بودند.

بن افلک ۴۸ سال دارد و از همسر قبلی اش جنیفر گارنر، سه فرزند ۱۴، ۱۱ و ۸ ساله دارد. آنا دی آرماس، هنرپیشه کوبایی ۳۲ سال دارد.

بن افلک، هنرپیشه نقش بتمن، در سال ۲۰۱۸ پس از حدود چهارده سال ازدواج، از جنیفر گارنر، هنرپیشه ۴۸ ساله امریکایی جدا شد. گفته می شود اعتیاد بن افلک به الکل و عواقب اش، از اصلی ترین دلایل طلاق این زوج هالیوودی بوده است. اما پس از این جدایی، جنیفر گانر رابطه دوستانه ای را با همسر سابق و پدر فرزندانش حفظ نمود و به ترک اعتیاد او کمک زیادی کرد و حتی او را شخصا به مرکز ترک اعتیاد برد و باعث شد بن افلک یک زندگی جدید را به دور از معضل اعتیاد به الکل شروع کند.

منبع: کافه سینما

کد مطلب: ۱۸۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت