بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد

جمله ای از بهاره رهنما مصداق توهین به قوم لر شناخته شده بود و او تاکنون چند بار از این بابت عذرخواهی کرده است.

بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد

در پی حاشیه‌های پیش آمده برای صحبت‌های یکی از شرکت کنندگان در قسمت‌های اخیر یک برنامه که مصداق بی‌احترامی به قوم لر محسوب شده بود و انتقادهای برخی مخاطبان و حذف این قسمت به تصمیم ساترا، نماینده مردم لرستان در مجلس انتقادهایی صریح را در این زمینه مطرح کرد که در ادامه با پاسخ و عذرخواهی این بازیگر همراه شد. پس از این عذرخواهی، نماینده مردم لرستان نیز در تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

پس از اعتراض مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد و چگنی به مطلب مطرح‌شده توسط بهاره رهنما در یکی از برنامه های شبکه نمایش خانگی، بازیگر این مجموعه با ارسال فایلی صوتی خطاب به وی، اظهار کرد: جناب آقای دکتر محمودوند، شما به نمایندگی از ملت غیور لر، صحبت‌هایی کردید که حتما بجا بوده است؛ بابت اشتباهی که پیش آمده عذرخواهی کرده و به هیچ عنوان قصد اهانت نداشتم.

خوشحالم که روی مهربانی و شفقت بزرگان قوم لر به من هم نشان داده شد. من هم رگ و ریشه لری دارم و در کنار ملت غیور لر هستم. از بزرگواری و بخشش قوم لر بسیار ممنونم. از شما و همه عزیزانی که همراهی کردند تا سوءاستفاده و یک تفرقه داخلی از این موضوع شکل نگیرد سپاسگزاری می کنم. بسیار بسیار خوشحالم که این قضیه ختم بخیر شد. امیدوارم که ان شاءالله از این به بعد در امور خیریه و رسیدگی به روستاها و مناطق محرومی که در لرستان وجود دارد در کنار برادران و خواهران مهربان لر باشیم.

پس از ارسال این صوت، محمودوند طی تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

بهاره رهنما پیشتر هم درباره جمله‌ای که مصداق بی احترامی به قوم لر برشمرده شده بود، عذرخواهی کرده بود.

جمله بهاره رهنما را بشنوید و نظرات مخاطبان در این باره را بخوانید.

مخاطبان این بازیگر از کارش آزرده خاطر شدند و برخی انتقاد و برخی او را تهدید کردند، تا آنجاکه پای پلیس به ماجرا باز شد.

او سپس با لری حرف زدن سعی در دلجویی از قوم لر کرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۸۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت