انعام 2020 دلاری بازیگر آمریکایی به خدمتکاران رستورانی در نیویورک

سرنا_"تام سلِک" بازیگر آمریکایی که برای علاقمندان به سریال محبوب فرندز شناخته شده است، به خدمتکاران یک رستوران در نیویورک، دوهزار‌ و بیست دلار انعام داد.

انعام 2020 دلاری بازیگر آمریکایی به خدمتکاران رستورانی در نیویورک

تام سلِک، بازیگر آمریکایی، پس از دریافت صورت حساب دویست دلاری غذا، به خدمتکاران یک رستوران در نیویورک، دوهزار‌ و بیست دلار انعام داد و برای آن‌ها یادداشتی به یادگار گذاشت.

دونی والبرگ، که در مجموعه تلویزیونی «خون‌های آبی» در نقش پسر تام سلک بازی می‌کند، روز سه‌شنبه این خبر را در توییتی به اشتراک گذاشت. والبرگ نوشت: «متوجه شدم که پدر تلویزیونی من (تام سلک) سخاوتمندانه در کمپین پرداخت انعام دوهزار و بیست دلاری ( #2020TipChallenge ) شرکت کرده است. من عاشق پدر هستم». او گفت، من هنوز به این کمپین نپیوسته‌ام اما به تمام کسانی که امسال حتی مبلغ کمی انعام داده‌اند، افتخار می‌کنم. مهربان بودن، مهربانی را گسترش می‌دهد.

کمپین انعام ۲۰۲۰ که این روزها در آمریکا در جریان است، نخستین بار از شهر کوچکی در ایالت میشیگان آغاز شد. یکی از کارکنان رستورانی که برای رسید ۲۹ دلاری غذا ۲۰۲۰ دلار انعام گرفته بود، با ضبط ویدیویی، از تاثیر این کمک بر زندگی و آینده‌اش گفت و خودش هم همان هفته ۲۰ دلار و ۲۰ پنس به شخص دیگری انعام داد تا این زنجیره نیکی آغاز شود.

منبع: بی بی سی

کد مطلب: ۱۸۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت