جرات دفاع از قهرمانان خود را نداریم!/ اگر از سرداری که جانش را برای وطن داده دفاع کنیم، می‌گویند پوپولیست/ نه مجوز می‌خواهم، نه پول

بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از کسانی که مانع از حمایت از چهره‌هایی چون سردار سلیمانی می‌شوند، بشدت انتقاد کرد.

جرات دفاع از قهرمانان خود را نداریم!/ اگر از سرداری که جانش را برای وطن داده دفاع کنیم، می‌گویند پوپولیست/ نه مجوز می‌خواهم، نه پول

بهنوش بختیاری در گفتگو با سرنا درباره ضرورت دفاع از قهرمانان ملی در کشور گفت: مسلما در همه نقاط دنيا به رشادت و وطن دوستی كسی كه با تمام درجات نظامي‌اش هميشه خود را سرباز وطن خوانده احترام ميگذارند و برای مردم شخصيت چنین قهرمانی ررا تبیین می‌كنند و مردم هم متقابلا به چنین چهره‌ای احترام می‌گذارند.

وی با ابراز تاسف از برخی رفتارها در داخل کشور درباره حمایت از چهره‌های ملی و برچسب‌زنی‌های سیاسی افزود: ولی در اين كشور ما جرات نداريم حتي از خاك خودمان دفاع كنيم و اسم كسی كه براي خاك ما جانش را داد را نمی‌تونيم بياوريم چون برچسب منفعت طلب و رياكار و پوپوليست به ما می‌خورد!

او در این گفتگو همزمان با سالروز ترور سردار سلیمانی، یادآور شد: به جرات می‌گویم که بسيار متاسفم وطن پرست دلير و شجاعی مثل حاج قاسم را از دست داديم؛ من که این حرف را می‌زنم، نه اصلاح‌طلبم نه اصول‌گرا، نه حكومتيم نه غيرحكومتی. من یک آدم عادي هستم كه به قوانين كشوری كه تابعيت‌اش را دارم احترام می‌گذارم و موظفم تا وقتی در اين كشور حضور دارم، قوانين آن را به رسمیت بشناسم.

او با تاکید بر اینکه اعتراض با لحن درست واحب است و هميشه آن را داشته، ادامه داد: با همه اینها نمی‌توانم منكر زحمات و شجاعت سرداری مثل حاج قاسم باشم.

او به بسته شدن پیج‌های اینستاگرامی حامی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت که متاسفم برای اينستاگرام كه دم از آزادی بيان می‌زنند و ادعاهای آنها گوش دنيا رو کَر كرده ولی حتی از عكس سردار سلیمانی هم می‌ترسند و عكس او را حذف می‌كردند.

این هنرمند برجسته کشورمان به تجربه خود در برابر سانسور رسانه‌های آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: لايو من تا شش ماه بلاك بود. برای چه؟ حاج قاسم سرمايه دار بانك نبود. سوار بر تانك بود و مرد ميدان. احترام چنين مردی بر تمام كسانی كه آب و خاک ايران را دوست دارند، واجب است.

وی خطاب به منتقدان و حاشیه‌سازان گفت: بترسيم از كسی كه وطن و هموطن را بخاطر چند لايك بيشتر می‌فروشد. من نه مجوز می‌خواهم نه خانه نه پول. كه اگر هم بخواهم با تعريف از رشادت سردار ميسر نمی‌شود. من فقط با وجدان زندگي می‌كنم و وجدانم، شرفم و تربيت خانوادگی‌ام به من می‌گوید بايد حق را گفت و بايد از سرداری تمجید کرد كه تمام زندگی و جان و خانواده‌اش را برای دفاع از ايران رها كرد. روحشان شاد يادشان گرامی.

کد مطلب: ۱۸۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت