جنیفر لوپز چگونه در میانسالی جوان به نظر می‌رسد؟/ اسرار زیبایی خانم سلبریتی

سرنا_جنیفر لوپز ۵۱ ساله است ولی ۳۰ ساله به نظر می‌رسد. این موضوع رازهای مختلفی دارد که ستاره موسیقی و سینما برخی از آنها را فاش کرده است.

جنیفر لوپز چگونه در میانسالی جوان به نظر می‌رسد؟/ اسرار زیبایی خانم سلبریتی

جنیفر لوپز دهه‌ها چهره‌ای نمادین از مد و زیبایی بوده و خود باعث شکل گیری ترندهایی در این حوزه‌ها شده است.

در سال ۲۰۱۴ لوپز در مصاحبه ای گفت بیشترین چیزی که طرفدارانش درباره ی آن از او می پرسند روتین مراقبت از پوست او است. و البته تعجبی هم ندارد.

این خواننده ی ۵۱ ساله طی سال ها همواره درباره ی محصولات و عادت هایی که کمک می کنند پوست صاف و درخشانی داشته باشد، شفاف صحبت کرده است. او حتی به تازگی برند محصولات مراقبت از پوست خود را راه اندازی کرده است.

حالا می خواهیم راز صافی و درخشندگی پوست جنیفر لوپز را از زبان خودش بشنویم.

لوپز رژیم های غذایی موقت و سختی را برای نقش هایش امتحان کرده اما از قرار معلوم خود سبک زندگی بسیار سالمی دارد.

او در سال ۲۰۱۹ گفت یک چالش ۱۰ روزه ی حذف کربوهیدرات و قند را امتحان کرده بود تا خود را برای نقشش در فیلم «شیادان» (Hustlers) آماده کند. او بعدها در مصاحبه ای گفت این چالش برای او واقعاً دشوار بود چون کربوهیدرات و قند عمده ی رژیم غذایی او را تشکیل می دهند. جنیفر لوپز

در سال ۲۰۱۸ نیز لوپز در گفتگویی برخی از رازهای سلامتی و زیبایی اش را دوری از کافئین، الکل و سیگار بیان کرد. او همچنین گفته ورزش و مراقبت از بدنش هم در سلامت پوستش نقش دارد.

لوپز در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفته بود: «فکر می کنم نوشیدن زیاد آب و خوردن مواد غذایی تازه به علاوه مقدار زیادی میوه و سبزیجات همگی در کیفیت ظاهر پوستم نقش دارند.»

او همچنین گفته داشتن «ژن های خوب» او را از پوستی زیبا برخوردار کرده است جنیفر لوپز

لوپز در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای ژنتیک خود را در برخورداری از پوستی به ظاهر بی نقص مؤثر عنوان کرد.

او در اینباره گفته بود: «باید بگویم که ژن های خوبی دارم. مادر و مادربزرگم پوست زیبایی دارند، من هم از این نعمت برخوردار شدم و از این نظر شانس آوردم.»

لوپز از تعداد زیادی محصولات پوستی گران قیمت استفاده می کند

لوپز علاوه بر ژنتیک و عادت هایش، اینطور که گفته می شود مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست در اختیار دارد که به او کمک می کنند جوانی پوست خود را حفظ کند.

در سال ۲۰۱۶ لوپز در مصاحبه ای تعدادی از محصولات پوستی مورد استفاده خود را نام برد که همگی در دسته محصولات گران قیمت قرار داشتند. جنیفر لوپز

لوپر در سال ۲۰۱۶ در گفتگویی از نقش کلیدی «اس پی اف» صحبت کرده و گفته بود هر روز از یک کرم مرطوب کننده ی دارای اس پی اف استفاده می کند. او همچنین در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفته بود به طور کلی سعی می کند مدت طولانی در آفتاب نماند.

او خواب را هم در اولویت قرار می دهد

لوپز برخورداری از خواب کافی را امری ضروری می داند. او در سال ۲۰۱۸ در گفتگویی در رابطه با مراقبت های پوستی خود گفته بود ترفند شماره یک او این است که همیشه خواب کافی داشته باشد.

او مدت زمان ایده آل خود برای خواب شبانه را ۹ تا ۱۰ ساعت بیان کرده بود اما گفته بود همیشه حتماً دست کم ۸ ساعت خواب را دارد. جنیفر لوپز

او گفت هرگز با آرایش نمی‌خوابد

لوپز در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفته بود هرگز بدون پاک کردن آرایشش به رختخواب نمی رود. خوابیدن با آرایش می تواند باعث مسدود شدن منافذ پوست شود، امری که می تواند به ایجاد جوش بیانجامد.

زمانی که مشغول کار نیست آرایش نمی‌کند

لوپز در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفته بود روزهایی که سر کار نیست به پوست خود استراحت می دهد. او گفت برخلاف چهره آرایش شده ای که در مراسم ها دارد، زمانی که مشغول کار نیست اغلب یا آرایش نمی کند یا آرایش کمی دارد.

منبع: روزیاتو

کد مطلب: ۱۸۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت