جنجال‌های ادامه‌دار حضور ترامپ در «تنها در خانه»/ حمله سلبریتی‌ها به بازیگر هالیوودی

سرنا_اظهارات یک بازیگر هالیوودی در حمایت از دونالد ترامپ، واکنش سلبریتی‌های آمریکایی را در پی داشت.

جنجال‌های ادامه‌دار حضور ترامپ در «تنها در خانه»/ حمله سلبریتی‌ها به بازیگر هالیوودی

بعد از درخواست‌هایی که برای حذف دیجیتالی ترامپ از فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» صورت گرفته بود، کریستی سوانسون بازیگر هالیوودی در حمایت از ترامپ گفت خودش نیز تمایل دارد، رسماً از تعدادی از فیلم‌های مشهور خود حذف شود!

او نوشت: اگر واقعاً قرار است دونالد ترامپ از فیلم سینمایی تنها در خانه ساخته جان هیوز حذف شود، پس من از او حمایت می‌کنم. تمایل دارم که نقش‌های من نیز از دیگر فیلم‌های هیوز مثل «مرخصی فریس بولر» حذف شود.

اما تعدادی از سلبریتی‌ها خیلی زود به صحبت‌های وی و نقش او در این فیلم‌ها واکنش نشان دادند و به او کنایه زدند. جین لینچ، در پاسخ به او گفت: «ببخشید، شما کی هستین؟». ایوت نیکول براون هم گفت: «واقعا در این فیلم‌ها بازی کردی؟»

ترامپ در سکانسی کوتاه از دنباله «تنها در خانه» بازی کرده بود. او در هتل پلازا با شخصیت کوین روبرو می‌شود و به او آدرس می‌دهد. این هتل در آن زمان متعلق به دونالد ترامپ بود و کارگردان فیلم می‌گوید ترامپ در ازای فیلمبرداری در این هتل خودش را به فیلم تحمیل کرد. در واکنش به شورش‌هایی که در کنگره آمریکا اتفاق افتاد درخواست‌هایی برای حذف دیجیتالی ترامپ از این فیلم توسط عده زیادی از جمله مکالی کاکین، بازیگر اصلی تنها در خانه،صورت گرفته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۹۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت