درسی که خسرو شکیبایی به فریبا متخصص داد

سرنا_فریبا متخصص با انتقاد از اینکه هنوز هم بسیاری افراد پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت نمی‌کنند و از بازیگران درخواست عکس سلفی دارند، در عین حال خاطره‌ای از مرحوم خسرو شکیبایی درباره عکس گرفتن بازیگران با مردم را روایت کرد که البته به دوران قبل از کرونا مربوط می شد.

درسی که خسرو شکیبایی به فریبا متخصص داد

فریبا متخصص با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا، در این زمینه یادآور شد: چندی پیش در پروژه‌ای بودیم و متاسفانه افراد زیادی نزدیک شدند که با بازیگران عکس بگیرند. در این دوران همین عکس گرفتن و نزدیک شدن‌ها که البته از روی محبت مردم هم هست، متاسفانه می‌تواند باعث انتشار بیماری شود.

این بازیگر در عین حال به خاطره ای مشترک با خسرو شکیبایی در دوران قبل از کرونا اشاره کرد و گفت: در پروژه‌ای با زنده‌یاد خسرو شکیبایی همکار بودم، پس از فیلمبرداری منتظر بودیم تا به خانه برویم و در این حین مردم می‌آمدند تا عکس بگیرند. هوا سرد بود، ما هم از ۵ صبح آفیش بودیم و شرایط ویژه‌ای بود. به مرحوم شکیبایی گفتم بیایید زودتر سوار سرویس شویم که اگر بخواهیم بمانیم تا دو ساعت دیگر هم باید بایستیم و عکس بندازیم.

زنده‌یاد شکیبایی با همان لحن شیرین‌شان گفتند: اگر هزار نفر هم بیایند ما باید بایستیم و با همه عکس بگیریم. عیبی ندارد بگذار شب بشود. آن زمان من سنم کم بود ولی از حرف خودم خجالت کشیدم. از آن روز همیشه می‌ایستم و عکس می‌گیرم و همیشه این صحبت آویزه گوشم است.

او در صحبت‌های خود همچنین به علاقه داشتن به شغل پرستاری اشاره کرد و گفت: این شغل را دوست دارم و به صورت کلی از انجام هر کاری که باعث شود حال اطرافیان و مردمم خوب شود استقبال می‌کنم.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۱۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت