جنیفر لوپز با مدل موهای پسرانه‌اش همه را شگفت‌زده کرد/ عکس

سرنا_جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی که معمولاً با موهای بلند و گوجه‌ای دیده می‌شد، در اقدامی غافل‌گیرکننده موهای خود را بسیار کوتاه کرده است.

جنیفر لوپز با مدل موهای پسرانه‌اش همه را شگفت‌زده کرد/ عکس

آیا کاری هست که جنیفر نتواند انجام دهد، از رقص و آواز گرفته تا تولید محصولات پوستی آرایشی. او همه فن حریف دنیای آواز، رقص، آرایش، بازیگری و... است.

اما جدیدا مو‌های خود را پسرانه کوتاه کرده. او که بیشتر اوقات مو‌های بلند خود را گوجه‌ای درست می‌کرد، سابقه داشته که مدل موی مصری تا روی شانه هم داشته باشد، ولی هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که جنیفر را با مو‌های به این کوتاهی ببیند. اما زنده ماندیم و دیدیم. از قضا با این استایل جدید، صورتش بیشتر رخ می‌نماید و گونه‌های او برجسته‌تر به نظر می‌آید.

کریس اپلتون آرایشگر موی جنیفر، سالیان درازی است مو‌های او را آرایش و یا کوتاه میکند، کسی که مو‌های کارداشیان را هم اصلاح و مرتب می‌کند. کریس می‌گوید: من واقعاً دلم می‌خواست که یک بار هم که شده جنیفر لوپز موهایش را کوتاه کوتاه کند و چند وقتی هست که به او اصرار می‌کردم که یک بار این مدل موی را امتحان کند. 1

از آنجایی که این کوتاهی موی سر جنیفر، واقعاً تغییر بسیار جدی و بزرگی است می‌تواند برای او موفقیت بیشتری را به همراه بیاورد. همه فکر میکنند که او از این آرایش موی جدید، بهترین استفاده را خواهد برد؛ و شاید او در نظر دارد که با این تغییرات به دنبال گسترش محصولات تولیدی خود باشد.

3 عکس زیرخاکی و قدیمی جنیفر لوپز با موی کوتاه

این خواننده ۵۱ ساله که آواز پر استقبال let's get loud در موفقیت وی سهم بزرگی داشت، همواره استفاده از بوتاکس و عمل جراحی را تکذیب نموده و مدعی است صورت و پوست بی عیب و نقص خود را تنها با استفاده از از محصولات آرایشی و ارگانیک سر زنده نگه داشته است. 2

ماهنامه آرایشی زنان به نام Allure، در عکس روی جلد خود، جنیفر لوپز را با مو‌های کوتاه نمایش می‌دهد، که با گوشواره‌های بلند، زیبایی خود را به نمایش گذاشته است.

منبع: تابناک‌‌باتو

کد مطلب: ۱۹۴۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت