افتتاح حساب آنلاین در سامانه «شمس» بانک صادرات ایران عملیاتی می‌شود

سرنا_همزمان با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از قابلیت‌های جدید سامانه «شمس» بانک صادرات ایران رونمایی و افتتاح حساب آنلاین از طریق این سامانه عملیاتی می‌شود.

افتتاح حساب آنلاین در سامانه «شمس» بانک صادرات ایران عملیاتی می‌شود

طی مراسمی در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن به مناسبت ایام‌ا... دهه مبارک فجر و در فرخنده سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، با حضور اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و بانوان همکار منتخب این بانک از قابلیت‌های جدید سامانه شمس (شعب مجازی سپهر) رونمایی و افتتاح آنلاین حساب در این سامانه عملیاتی می‌شود.

با ارتقاء سامانه شمس و رونمایی از این قابلیت جدید، چرخه خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران کامل‌تر می‌شود.

سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) با هدف ارائه خدمات پرکاربرد بانکی راه‌اندازی شده که به صورت غیرحضوری، به مشتریان ارائه می‌شود.

«درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «افتتاح حساب»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوءاثر از چک برگشتی»، «فعال‌سازی خدمات بانکداری الکترونیکی»، «دریافت صورتحساب اینترنتی» و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، از جمله خدماتی است که از طریق سامانه «شمس» در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین در این مراسم با حضور مادر شهیدان والامقام اکبری (از شهدای همکار بانک)، از بانوان همکار منتخب تجلیل و قدردانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۹۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت