نامزدهای گلدن گلوب خانه بمانند/ اعلام اسامی اهدا کنندگان جوایز

در حالی که گلدن گلوب از نامزدهای امسال خواسته در خانه‌شان بمانند و تماشاگر مراسم اهدای جوایز باشند از چهره‌های مشهوری چون خواکین فینیکس به عنوان اهدا کنندگان جوایز امسال نام برده شده است.

نامزدهای گلدن گلوب خانه بمانند/ اعلام اسامی اهدا کنندگان جوایز

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای هفتادو هشتمین دوره گلدن گلوب خواسته است تا برای حفظ امنیت خود و دیگران در منزل بمانند.

در حالی که هفته پیش از اهدا کنندگان جوایز درخواست شده بود در شب بزرگ اهدای مراسم در بورلی هیلتون یا «رین‌بو روم» نیویورک حاضر شوند، اما موضوع برای نامزدها متفاوت است و از آن‌ها خواسته شده برای دریافت جایزه و ارایه سخنرانی دریافت آن، نه تنها در خانه بمانند بلکه از گردهمایی با دوستان و دیگر اعضای خانواده خوددداری کنند.

به عبارت دیگر برگزارکنندگان گلدن گلوب نمی‌خواهند شاهد گردهمایی‌هایی مانند آن چیزی باشند که بازیگران «شیتز کریک» برای مراسم امی انجام دادند و همه با هم در یک رویداد در تورنتو جمع شدند.

به این منظور تهیه کننده گلدن گلوب در نامه‌ای خطاب به نامزدها که سه‌شنبه بعداز ظهر از طریق ای‌میل به دستشان رسید به آنها گفته «مهم‌ترین هدف ما این است که روند اجرای مراسم گلدن گلوب ۰۲۱ صحیح و سالم برگزار شود.»

مراسم گلدن گلوب امسال به میزبانی ایمی پولر از بورلی هیلتون در بورلی هیلز لس‌انجلس و تینا فی از رین‌بو روم در نیویورک انجام می‌شود.

هفته پیش از اهدا کنندگان جوایز خواسته شد تا به میل خود در یکی از این ۲ مکان حضور یابند. در این مراسم پروتکل‌های بهداشتی کووید به شدت رعایت می‌شود.

همچنین از شماری از بازیگران به عنوان ارایه کنندگان جوایز امسال یاد شده که شامل آوکوافینا، سینتیا اریوو، خواکین فینیکس، کریستن ویگ، آنی مامولو و رنه زلوگر هستند.

مراسم گلدن گلوب ۲۸ فوریه ساعت ۵ بعداز ظهر به وقت محلی (بامداد دوشنبه ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود. این مراسم به صورت سنتی باید اوایل ژانویه برگزار می‌شد اما به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

منبع: ورایتی

کد مطلب: ۱۹۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت