داستان اینفلوئنسر اینستاگرامی که در ۴۵ روز از یک گارسن ساده به یک میلیونر تبدیل شد

سرنا_مردی که در فقر بزرگ شده و در دوران کودکی بی خانمان بوده، اکنون یک میلیونر است و تنها در عرض ۴۵ روز از یک گارسن دارای مشکلات مالی به مالک یک پنتهاوس بسیار مجلل تبدیل شده است.

داستان اینفلوئنسر اینستاگرامی که در ۴۵ روز از یک گارسن ساده به یک میلیونر تبدیل شد

برندن کاندی یک کارآفرین و اینفلونسر اینستاگرامی است که زندگی اش از همان ابتدا با سختی شروع شد.

این مرد ۲۵ ساله در دوران کودکی و بعد از بیکار شدن مادرش، بی خانمان شد زیرا صاحبخانه تنها ۱۲ ساعت به آن ها برای تخلیه کردن خانه فرصت داد. برندن و خانواده اش پس از بی خانمان شدن در خانه دوستانشان ساکن شدند و گاهی اوقات نیز مجبور بودند در خیابان بخوابند. مادر برندن برای ساعات طولانی کار می کرد تا مطمئن شود فرزندانش سر گرسنه بر بالین نمی گذارند.

این جوان ۲۵ ساله که اکنون میلیونر است می گوید: «اغلب اوقات در خانه تنها می ماندم زیرا مادرم برای پرداخت صورتحساب ها و گذاشتن غذا روی میز برای ساعات طولانی کار می کرد. او سخت تلاش می کرد و به شدت ما را دوست داشت اما آن روزها شرایط بسیار سخت بود. وقتی مادرم شغلش را از دست داد، تنها با ۱۲ ساعت فرصت به ما اعلام شد که خانه را تخلیه کنیم و مجبور بودیم بیرون بخوابیم. در طول روز از سرویس های بهداشتی عمومی استفاده می کردیم و در نهایت از خانه دوستی به خانه دوست دیگر می رفتیم. آن دوران به شدت می ترسیدم و احساس گم بودن می کردم. انگیزه من هم از همینجا آمد زیرا هرگز نمی خواستم کسی را در زندگی ام داشته باشم که این شرایط را دوباره تجربه کند».

دوران سخت کودکی باعث شد که برندن قواعد اخلاقی سختی برای کار داشته باشد. او که مصمم بود در برابر دشواری های آینده از خانواده اش محافظت کند، در سن ۱۶ سالگی اولین شغلش را تجربه کرد که شستن ظرف در یک رستوران بود. با رسیدن به سن ۲۱ سالگی او به کار در قایق های تفریحی برای افراد ثروتمند و مشهور رسیده بود. برندن چنان از دیدن زندگی های اطرافش الهام گرفته بود که تنها ۵ سال بعد همان شرایط زندگی را برای خود فراهم ساخت. این مرد جوان اکنون میلیونر و صاحب یک لامبورگینی است. او در زمینه طراحی لباس فعالیت داشته و به طور مرتب به سفرهای تفریحی لوکس می رود و تمام این پیشرفت ها را با راه اندازی یک کمپانی بازاریابی اینستاگرامی به نام Branden Condy LLC محقق کرده است.

برندن در این باره می گوید: «وقتی جوان تر بودم، تمام پولم را پس انداز کرده و صرف کار کردن روی افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کردم. کتابی خواندم که به من می گفت خود را نشان داده و توجه جلب کنم و به همین شکل با خودم فکر کردم که تمرکز بر روی شبکه های اجتماعی دقیقاً همین کار را می کند. همچنین کارآفرین های مختلفی را دنبال می کردم که سبک زندگی که من می خواستم را داشتند و برای فهمیدن اینکه چطور خودم را به آن جایگاه برسانم از آن ها کمک خواستم. بدین ترتیب بود که با شرکای تجاری جدیدم آشنا شدم. شروع به صحبت با برخی افراد در آریزونا کردم که یک کسب و کار بازاریابی اینستاگرامی موفق داشتند. بعد از چند گفتگوی آنلاین، آن ها مرا دعوت کردند که با هم دیدار داشته باشیم. ما با هم دیدار کردیم و شیفته تمام چیزهایی شدم که انجام می دادند».

برندون اکنون یک میلیونر است و ۲۳۸,۰۰۰ فالوور در حساب اینستاگرامی خود با نام @brandencondy دارد که ماهیانه سود خالصی برابر با ۲۵,۰۰۰ دلار دریافت می کند.

منبع: روزیاتو

کد مطلب: ۱۹۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت