ساترا در خصوص حذف برنامه اینترنتی علی کریمی توضیح ارائه داد

سرنا_ معاون ساترا به خبر لغو پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون واکنش نشان داد و اعلام کرد، درخواست برنامه تی‌وی تاک در مسیر بررسی و رسیدگی است.

ساترا در خصوص حذف برنامه اینترنتی علی کریمی توضیح ارائه داد

به گزارش سرنا ،در روز گذشته اخباری دست به‌دست شد که حاکی از عدم اجازه پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی بود و دلیل آن محتوای نامناسب برنامه بود که برای پخش عمومی مناسب شناخته نشده است.

در این میان، البته نرفتن علی کریمی به برنامه مناظره تلویزیون، این گمان را پیش آورد که شاید ساترا دست به مقابله زده باشد و برای همین اجازه پخش برنامه اینترنتی او را نداده است.

علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با انتشار مطلبی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

«ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ها، اعلام می‌شود یکشنبه ۳ اسفند ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه ها قرار دارد. ‏این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است. فرآیند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه‌ای یکسان است که درخصوص برنامه «همرفیق» و سریال‌های «قورباغه»، «خوب بد جلف» و ... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده‌اند. در صورتی که برنامه در دسته‌بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی‌گرفت، امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق‌الذکر نیاز نداشت.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت