کودکان نقاش و عکاس ایرانی، جایزه خود را از سفیر چک گرفتند + عکس

سرنا_ سفیر جمهوری چک در ایران، در مراسم اهدای جوایز نمایشگاه «لیدیسه» به برندگان، از استقبال و مشارکت کودکان و نوجوان کشورمان در این رویداد هنری، تقدیر کرد.

کودکان نقاش و عکاس ایرانی، جایزه خود را از سفیر چک گرفتند + عکس

به گزارش سرنا، اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در چهل‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان (لیدیسه) در جمهوری چک، جوایز خود را از دست سفیر این کشور در ایران دریافت کردند.

یوزف زیختار، سفیر جمهوری چک در ایران، در آیین اهدای جوایز به اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه»، ضمن ابراز خرسندی از استقبال و مشارکت بچه‌های ایران در این رویداد هنری، گفت: «تمام آثار شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه زیبا و در سطح بالای هنری بود. در این دوره از نمایشگاه بیش‌ از ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه رسید که کودکان و نوجوانان ایرانی در مقایسه با سایر کشورها، بالاترین مشارکت را داشته‌اند که این موضوع بسیار برای ما با اهمیت و خوشحال‌کننده است.»

کودکان نقاش و عکاس ایرانی، جایزه خود را از سفیر چک گرفتند/ عکس

او ادامه داد: «این رویداد به مناسبت یادبود کودکانی که در دوران جنگ جهانی دوم کشته شدند یا مورد اذیت قرار گرفتند، برگزار می‌شود و در دو دوره اخیر، موضوع آن طبیعت «منظره و چشم‌انداز» انتخاب شده است.»

در ادامه‌ راتین اعتقاد، عضو مرکز کانون استان خوزستان، نشان رز، علی اشرفی‌متقی، عضو کانون استان همدان و ملیسا رضوی از کانون استان تهران، به ترتیب جایزه نشان رز و دیپلم افتخار بخش نقاشی دریافت کردند.

همچنین مهتا عابد و شادی اسماعیل‌نیا از تهران، به ترتیب، جایزه نشان رز بخش عکس و دیپلم افتخار این بخش را از دست سفیر چک در تهران دریافت کردند. دیپلم افتخار اعظم عظیمی از نهبندان خراسان جنوبی نیز تحویل نماینده روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد تا برای او ارسال شود.

کودکان نقاش و عکاس ایرانی، جایزه خود را از سفیر چک گرفتند/ عکس

آیین اهدای جوایز برگزیدگان چهل‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» جمهوری چک، دوشنبه ۴ اسفند با حضور لوکاش گاوندا (مسوول فرهنگی سفارت چک در ایران) و خانواده‌های کودکان و نوجوانان برگزیده در محل سفارتخانه این کشور در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت