الکسیس تگزاس کیست؟

سرنا_دنیای زشت پورن بازیگرانی دارد که متاسفانه با وجود اقدامات وقیحانه شان معروف شده اند و بدتر اینکه برخی ها برای استفاده از معروفیت آنها استفاده تبلیغاتی می کنند.

الکسیس تگزاس کیست؟

ماجرا از این قرار است که ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن، خواننده لس آنجلسی که کلیپ های او تا بحال حواشی زیادی داشته است، در صفحه رسمی اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرده که با بازیگر فیلم های نامتعارف هم بازی شده است.

او پیش از این با دو آهنگ اخیر او یعنی جنتلمن و دکتر سروصدای زیادی در ایران به پا کرده بود. انتقادات کاربران نسبت به ساسی مانکن به این علت است که درصد زیادی از طرفداران او از گروه کودکان و نوجوانان هستند و این کلیپ می تواند ضربه بزرگ تربیتی به آنان وارد سازد. گفته شده است که این کلیپ در کمتر از دو ساعت میلیون ها بازدید داشته است.

اما الکسیس تگزاس کیست؟!

الکسیس تگزاس یکی از این پورن استارهاست که متاسفانه ساسی مانکن ایرانی که بارها از خطوط قرمز فرهنگی ایرانی عدول کرده است این بار در کلیپی سراغ این پورن استار رفته است و همین اقدامش بازتاب منفی زیادی در جامعه ایرانی داشته است.

الکسیس تگزاس از 21 سالگی وارد عرصه ساخت فیلم های مستهجن شد. او بازیگر و کارگردان فیلم های مستهجن در آمریکا است.

الکسیس تگزاس کجا دنیا آمده ؟

الکسیس تگزاس در یک پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد. در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد. او از سه تبار آلمانی، نروژی و پورتوریکویی است.

اولین شغل الکسیس تگزاس چه بود؟

به گزارش رکنا ، اولین شغلی که الکسیس تگزاس انتخاب کرد ، کار در یک آسایشگاه بود، درادامه وارد صنعت فیلم شد و همزمان برای تحصیل در رشته مراقبت های درمانی تنفسی وارد دانشگاه شد. الکسیس تگزاس از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با بازیگر فیلم های مستهجن" مسترپیت" ازدواج کرده بود.

واکنش های تند به حضور الکسیس تگزاس در کلیپ ساسی مانکن

حضور الکسیس تگزاس در کلیپ ویدئو ساسی مانکن واکنش های تند و تیزی را در ایران بر ایجاد کرد . منتقدان تاکید دارند که ساسی مانکن بدون توجه به سن اکثریت مخاطبان خود که کودکان و نوجوانان هستند با حضور این بازیگر فیلم های مستهجن نشان داده است که به هیچ عنوان برایش فرهنگ ایران مهم نیست و حاضر است برای دو لایک بیشتر یا سه کامنت اضافه و تعدادی افزایش فالوور همه حریم ها را بشکند تا بیشتر دیده شود.

منبع: رکنا

کد مطلب: ۱۹۷۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت