لرستان بهترین ظرفیت در حوزه گردشگری را دارد

سرنا_معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: لرستان بهترین ظرفیت در حوزه گردشگری را دارد و می‌توان از این پتانسیل در راستای رونق این صنعت در استان استفاده کرد.

لرستان بهترین ظرفیت در حوزه گردشگری را دارد

هادی درفشی اظهار کرد: لرستان از استان‌های با تنوع آب و هوایی بسیار خوب دارید.

وی با بیان اینکه لرستان دارای منابع آبی خوبی دارد اما از آن زیاد استفاده نمی‌کنید، افزود: سیل اواخر ۹۷ و ۹۸ در استان شاهد بودیم.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و عمرانی در لرستان هزینه شده است.

درفشی بیان کرد: علیرغم وضعیت و مشکلات اقتصادی دولت باز می‌توان امکاناتی از دولت دریافت کرد.

وی گفت: مدیران باید توسعه‌ای فکر کند و برنامه‌های رشد، ترقی و نوگرایانه داشته باشد و باید با تلاش خود برای رسیدن به توسعه باید از محرومیت‌ها عبور کرد و محرومیت‌زدایی کند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اگر زیرساخت‌های صنعت گردشگری را مهیا کنیم یکی از بهترین درآمدهای کشور محسوب می‌شود.

درفشی بیان کرد: درآمد ترکیه در صنعت توریسم دوبرابر درآمد ایران از نفت است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه لرستان بهترین ظرفیت در حوزه گردشگردی است و می‌توان از این پتانسیل در راستای رونق گردشگردی در این دیار استفاده کرد، تصریح کرد: طرح‌های هادی، مسکن‌سازی روستایی که انجام می‌شود باید بستری باشد برای رونق گردشگردی در راستای رسیدن به اشتغال پایدار برای روستاییان باشد.

وی با بیان یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن ایجاد مسکن مقام برای روستاییان است، عنوان کرد: تولید و استفاده از مصالح با دوام را به ویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی ضروری است و باید در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌هایی با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت