فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

سرنا_فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این سمت برکنار شد، همچنین خبر بازگشت حاجیان‌زاده قوت گرفته است.

فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

فاضل نظری که سال ۱۳۹۶، با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده بود، در نهایت از سمت خود برکنار شد.

فاضل نظری که پیش از مدیرعامل کانون پرورش فکری، معاون هنری حوزه هنری بوده است، دکترای مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی دارد. دبیری سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم صد، دبیری علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی گروه ادبیات انقلاب اسلامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، بعضی از عناوین ادبی و هنری و علمی او است.

او علاوه بر سابقه ۱۰ سال ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما نیز بوده و از سال ۱۳۸۳ در دانشگاه‌های تهران در حوزه مدیریت تدریس می‌کند.

شنیده‌های مهر حاکی از آن است که جایگزین فاضل نظری، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل پیشین کانون است. وی از ۱۰ آذر ۱۳۹۲ به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده بود و حالا جایگزینی وی با یک جوان در آخرین روزهای دولت نشان از اتفاقات عجیب و غریب در این حوزه است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت