واکنش سازنده سریالی که با «عادت ماهیانه زنان» خبرساز شد

سرنا_سازنده سریال «منم دوستت دارم» در مطلبی نوشت: نمی‌دانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از اين حركت فرهنگ ساز و يا غمگين باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست ناديده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.

واکنش سازنده سریالی که با «عادت ماهیانه زنان» خبرساز شد

مجیدپرکار نوشت: «نميدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از اين حركت فرهنگ ساز و يا غمگين باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست ناديده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.

امروز در حالی كه سرشار از اميد و خرسندی بابت ابراز محبت بيشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تأکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمايت و اعتماد مديران شبكه سلامت به ثمر رسيد و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است. باور دارم كه در تلویزیون (پرمخاطب ترین رسانه کشور) به شأن و ادب ميتوان در مورد بسياري از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازي كرد. به عشق و اميد مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را براي قدم هاي موثر بعدی بر خواهم داشت. در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب اقاي دكتر قاسمي مدير شبكه سلامت، دكتر پورحسين مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش "منم دوستت دارم" عمیقاً سپاسگزارم.

ببینید : اشاره به عادت ماهیانه خانم‌ها در تلویزیون

منبع: صبا

کد مطلب: ۲۰۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت