جزئیات طلاق ابرو گوندش از رضا ضراب

سرنا_گوندش از همسرش رضا ضراب به خاطر خیانت وی طلاق می‌گیرد.

جزئیات طلاق ابرو گوندش از رضا ضراب
ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه بالاخره تصمیم گرفت از همسر ایرانی خود رضا ضراب جدا شود. زمانی مجلات ترکیه با چاپ عکس‌های این زوج با آب و تاب از زندگی "عروس ایرانیان" گزارش می‌دادند.
جزئیات طلاق ابرو گوندش از رضا ضراب

ابرو گوندش خواننده مشهور پاپ ترکیه از طریق وکیل خود از رضا ضراب درخواست طلاق کرده است. خود ضراب که در آمریکا زندانی شده است در نامه‌ای از زندان نوشته است: ‹‹در تاریخ ۱۳ سپتامبر همسرم از طریق وکیل خود از من درخواست طلاق کرده است. به دنبال آن یک بار دیگر از طریق وکیل خود با فشار آوردن به روی من خواهان جدایی شده و در نهایت فرم درخواست طلاق را در تاریخ ۲۳ سپتامبر برای‌ من ارسال کرده است. علیرغم مرحله دشوار کنونی در زندگیم، به تصمیم همسرم در زمینه جدایی احترام می گذارم.»

زمان ازدواج ابرو گوندش با رضا ضراب
زمان ازدواج ابرو گوندش با رضا ضراب زمان ازدواج ابرو گوندش با رضا ضراب

ابرو گوندش ۴۱ ساله که خواننده‌ای شناخته شده در ایران است ۶ سال پیش با رضا ضراب ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری ۵ ساله به نام "آلارا" است. ابرو اکنون به همراه دخترش در یک ویلای ۲۵ میلیون دلاری زندگی می‌کند که همسرش به او هدیه داده و سپس آن را پس گرفته بود. به گفته اطرافیانش او قرار است بعد از طلاق از این ویلا خارج و در جای دیگری ساکن شود.

ازدواج های قلبی ابرو گوندش

گوندش قبل از ضراب دوبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود. او با اولین آلبومش در سال ۱۹۹۳ به شهرت رسید. او عضو هیأت ژوری مسابقه "O Ses Türkiye" (مسابقه آوازخوانی مشهور ترکیه که در آن بهترین آوای ترکیه انتخاب می‌شود) بود. پیش‌تر رسانه‌های ترکیه نوشته بودند که او چندباری هم به ایران سفر کرده است.

ابرو پیش از این به دنبال انتقادات از ولخرجی‌های ضراب و هدایای گرانبهایش گفته بود "رضا قرار است مریخ را هم بخرد و به من هدیه بدهد!"

کمی از زندگی پرسر و صدای ابرو

ابرو در استانبول به دنیا آمد ولی به دلیل فقر خانواده نتوانست تحصیل خود را ادامه دهد. ستاره بخت او از کودکی درخشید و پیشرفتش از همان نوجوانی آغاز شد. آلبوم او فروش میلیونی دارد. در میان ایرانیان مخصوصا بعد از ازدواجش با رضا ضراب تاجرایرانی الاصل در سال ۲۰۱۰ بیشتر شهرت پیدا کرد. رسانه‌های ترکیه می‌نویسند خود رضا ضراب فرزند یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است.

پیش‌تر، "بخش جرایم سازمان یافته پلیس ترکیه"، طی عملیاتی رضا ضراب و ۵۰ نفر دیگر را به اتهام پولشویی و فساد و رشوه دستگیر کرده بود. ضراب متهم بود که غیرقانونی از طریق یک بانک متعلق به دولت ترکیه پول منتقل کرده و به نزدیکان مقامات دولتی رشوه پرداخته است. ضراب بعد از مدتی معلق بودن این پرونده تبرئه و از زندان آزاد شد. اما در آخرین سفری که به آمریکا داشت دستگیر و روانه زندان شد.

روزی نیست که رسانه‌های ترکیه درباره ابرو گوندش ننویسند. بویژه همیشه درباره راز زیبایی او و جراحی زیبایی او بحث است. ولی خود او این "شایعات" را رد می‌کند و می‌گوید جراحی زیبایی انجام نداده و برای ظرافت پوست خود فقط از لیمو استفاده می‌کند.

دردسرهای رضا ضراب برای ابرو گوندش

ابرو گوندش همسر رضا ضراب در معرض احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال قرار گرفت.

خواننده معروف ترکیه ابرو گوندش همسر رضا ضراب٬ در معرض احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال قرار گرفت.

رضا ضراب که پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و اعترافاتی علیه دولت ترکیه کرده، هم اکنون در نیویورک به سر می‌برد و دادگاه از همسر ترکیه‌ای او ابرو گوندش خواسته تا هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت کند٬ در غیر این صورت اموال او توقیف خواهد شد.

بنا بر اطلاعاتی که در رسانه‌های ترکیه منتشر شده٬ رضا ضراب فقط در منطقه بیوک چکمه‌جه در استانبول٬ دارای یک مجتمع تجاری با 47 واحد آپارتمان و چند باب مغازه است و علاوه بر این، قصرهایی در استانبول و برخی از شهرهای دیگر آنکارا دارد.

او املاک لوکس و گرانقیمت خود را با ترفندهای حقوقی٬ به نام شرکت‌های متعدد به ثبت رسانده و از لحاظ قانونی توقیف این اموال٬ در عمل٬ ناممکن است.

ابرو گوندش پس از دستگیری ضراب در آمریکا از او طلاق گرفته بود، اما پس از انتشار خبر اعترافات وی و امکان گردش آزادانه او در نیویورک٬ در آمریکا به دیدار او رفته و تقاضای طلاق خود را پس گرفت.

نحوه آشنایی ابرو با رضا ضراب

در فوریه ۲۰۱۰ میلادی، ابرو با یک تاجر «سرشناس» ایرانی‌الاصل دارای تابعیت جمهوری آذربایجان و ترکیه به نام رضا ضراب ازدواج کرد. وی متعلق به یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است. حاصل ازدواج این دو، یک دختر است. ابرو گوندش پیش از رضا ضراب، دو بار ازدواج کرده بود. وی در سال ۲۰۱۷ پس از بازداشت رضا ضراب در ترکیه تصمیم به جدایی از او گرفت، و سر انجام از تصمیم خود صرفه نظر کرد.

رضا ضراب کیست؟
رضا ضراب کیست؟ رضا ضراب کیست؟

رضا ضراب یا رضا صراف (زاده ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۳ یا ۲۲ شهریور ۱۳۶۲ در تبریز)، بازرگان ایرانی مستقر در ترکیه است. او تابعیت ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و گذرنامه مقدونیه‌ای را داراست.

رضا ضراب در سال ۲۰۱۳ به اتهام فساد اقتصادی در کشور ترکیه به مدت دو ماه بازداشت شد و نهایتاً در دادگاه تبرئه شد. وی سپس در مارس ۲۰۱۶ در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا با اتهامات فساد اقتصادی و نقض قوانین آمریکا درباره تحریم‌ها علیه ایران بازداشت شد و تا ژوئیه ۲۰۱۹ در آمریکا زندانی بود.

دولت ترکیه و چند تن از وزرای رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان در این پرونده درگیر بودند. گفته می‌شود رضا ضراب همکاری‌های اقتصادی گسترده با شرکت سورینت متعلق به بابک زنجانی داشته‌است. ضراب در ترکیه به رضا صراف (به ترکی استانبولی: Rıza Sarraf) مشهور است.

منبع: تیتر برتر

کد مطلب: ۲۰۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت