قصه مردی که با ۵۰۰ جوجه کارآفرین شد در شبکه پنج

سرنا_سومین قسمت از ویژه برنامه «جشن رمضان»، در اولین جمعه ماه رمضان و با حضور مهمان های ویژه از شبکه پنج پخش شد.

قصه مردی که با ۵۰۰ جوجه کارآفرین شد در شبکه پنج

سومین قسمت از ویژه برنامه «جشن رمضان» با حضور ۲ مهمان متفاوت و مردمی از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش شد.

طبق روال هر شب، به منظور نمایش بخشی از زندگی انسان هایی که در شرایط سخت به موفقیت بزرگ رسیده اند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، بابک افرا و زینب پورابراهیم میزبان عبدالله کاظمی بودند. مردی که از سن ۱۸ سالگی سودای قهرمانی داشته و برای تحقق رویای خود دست به کارهایی زده که خطر آن ها بیش از تجربه وی بوده است.

کاظمی با حضور در قاب «جشن رمضان» درباره آغاز مسیر قهرمانی خود گفت: ما کار خود را بعد از مراجعه به کمیته امداد و دریافت وام ۵ میلیون تومانی در پارکینگ منزل و در یکی از روستاهای خمین آغاز کردیم. اول ۵۰۰ جوجه خریدیم. دوره پرورش مرغ ۵۵ روزه است، ما با جوجه ها رابطه عاطفی برقرار کرده بودیم، شبانه روز به آن ها رسیدیم تا بعد از پایان دوره کاملا بزرگ شدند.

این کارآفرین با مروری بر گذشته خود اظهار کرد: معمولا در آن سن، همه جوان ها دنبال تفریحات و خوش گذرانی با دوستانشان هستند اما ما مجبور بودیم که اوقات فراغت را در زمین های کشاورزی کار کنیم. خدا را بابت اتفاق های زندگی ام شاکر هستم. هر اتفاق سراسر حکمت است، اگر آن حکمت را درک کنید یا در مسیرش حرکت کنید، از پس چیزی که خداوند برای شما قرار داده برخواهید آمد.

وی در ادامه با قدردانی از مسئولین کمیته امداد خمینی(ره) که در راه پیشرفت کمک حال او بوده اند افزود: من الان به عنوان یک کارآفرین به همه جوان ها اعتماد می کنم چرا که اگر اراده راسخ و خودباوری داشته باشند قطعا موفق خواهند شد.

در ادامه، مهمانی به قاب «جشن رمضان» اضافه شد که برای اولین بار جلوی دوربین تلویزیون قرار می گرفت.

معین زندی که طرفدارانش او را با آهنگ «جاده هراز» و با نام معین زد می شناسند، دومین مهمان ویژه جشن رمضان ۱۴۰۰ در شب سوم ماه مبارک رمضان بود.

زندی پس از اجرای یک قطعه، درباره ماهیت آهنگ هایش که بیشتر عاشقانه است گفت: شعری که نوشته می شود لازما عین حقیقت نیست و می تواند تخیل شاعر یا داستان یک آدم دیگر باشد.

وی درباره برنامه های کاری خود توضیح داد: در حال آماده شدن برای کنسرت بودیم که کرونا اجازه نداد.

این خواننده نسل جوان در پاسخ به اینکه آیا تاکنون کاری برای خوشحالی شخصی انجام داده ای گفت: یک پسربچه مقابل باشگاه ما واکس می فروشد، به وی گفته بودند که من خواننده هستم. هربار من را می دید می گفت «منو معروف کن»، فیلم بازی کنم، آهنگ بخوانم، من به وی گفتم برو شعر حفظ کن بعد باهم استوری بگیریم. او شعری که من گفته بودم را حفظ کرده بود، وقتی آمد باهم فیلم گرفتیم و خیلی خوشحال شد.

«جشن رمضان» به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

منبع: روابط عمومی شبکه پنج سیما

کد مطلب: ۲۰۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت