صداگذاری «کولبرف» با بازی علی انصاریان، به پایان رسید

سرنا_«کولبرف» با گذراندن مراحل فنی، برای ارسال به جشنواره‌های مختلف آماده می‌شود. در این راستا، صداگذاری این فیلم توسط حسین قورچیان، به‌تازگی به پایان رسید.

صداگذاری «کولبرف» با بازی علی انصاریان، به پایان رسید

صداگذاری فیلم «کولبرف» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی، توسط حسین قورچیان به پایان رسید.

حسین قورچیان، یکی از جوان‌ترین صداگذاران ایران است که در زمینه طراحی و ترکیب صدا فعالیت می‌کند. قورچیان در کنار جوایز داخلی به‌تازگی‌ پنجمین جایزه بین‌المللی طراحی صدای فیلم را دریافت کرده‌است. او جوایزی از گانادور مکزیک برای فیلم کوتاه «نفس»، فروستبیت آمریکا برای «ساختمان شماره ۱۳»، ملبورن استرالیا برای «فروزان» و پونای هند برای فیلم کوتاه «بازگشت» را برای سینمای ایران به‌دست آورده‌است. قورچیان بیشترین جوایز بین‌المللی را برای طراحی صدای سینمای ایران تاکنون دریافت کرده است.

«کولبرف»، اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی مانند «علی‌البدل» و «پایتخت ۵» را در کارنامه‌ی خود دارد. منصوری برای فیلم کوتاه «سربست»، عقاب طلایی جشنواره سینماتوگراف آسیا را دریافت کرده است.

بازیگران فیلم عبارتند از حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، پیام احمدی‌نیا و زنده‌یاد علی انصاریان.

صداگذاری «کولبرف» با بازی علی انصاریان، به پایان رسید

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۲۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت