بهنوش بختیاری: تلویزیون باید به نوجوانان آموزش جنسی بدهد

سرنا_بهنوش بختیاری در گفتگو با سرنا درباره مسائل روز از جمله انتخابات، فشارهای معیشتی و حاشیه های کرونایی حوزه سینما و تلویزیون به اظهارنظر پرداخت.

بهنوش بختیاری: تلویزیون باید به نوجوانان آموزش جنسی بدهد
بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی سینمای ایران است. او 46 سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی زبان فرانسه است. اما به دلیل بازی در فیلم ها و سریال های مختلف، که فهرستی بلندبالا دارد، بیشتر به عنوان یک بازیگر شناخته می شود.

در سالهای اخیر برخی حاشیه ها از زندگی این بازیگر و بعضی از گفتگوهایش، نام او را بر سر زبانها انداخته و صفحه اینستاگرامی او گاهی به خاطر مواضع سیاسی و گاهی هم شایعات خانوادگی، به مطرح شدن وی کمک کرده، اما فراتر از اینها، شاید ارتباط بهنوش بختیاری با رسانه ها را بتوان یکی از دلایلی دانست که باعث شده او همچنان به عنوان یک سلبریتی در فضای مجازی نامش مطرح باشد.

بهنوش بختیاری در گفتگو با سرنا درباره شرایط کرونایی توضیح داد که با وجود آنکه خود مبتلا به این ویروس نشده، اما اپیدمی کووید 19 بر کار او در حوزه سینما و تلویزیون تاثیر داشته است.

او در این مصاحبه درباره اثری که در حال حاضر در آن کار می کند، توضیح داده و سریال «وجدان درد» را سریالی توصیف می کند که محکمه ای ذهنی برای مخاطب به شمار می رود.

بهنوش بختیاری در پاسخ به سوال پدرام ابدان، مجری این برنامه درباره حال و روز امروز مردم، گفت که به مردم حق می دهد خشمگین باشند. وی دلیل اصلی خشم و نارضایتی مردم را مسائل اقتصادی دانست و افزود: با درآمد 3، 4 تومنی نمی شود کاری کرد. این مردم را عصبانی و پرخاشگر کرده است. این فضا باعث شده که حتی ما هم فحش بخوریم.

بهنوش بختیاری به زدوبندهای پشت پرده در سینما نیز اشاره کرد و گفت که او و همسرش به دنبال ارتباطات خاص نیستند. وی گفت که به دلیل نداشتن ارتباطات خاص، گاهی حتی پس از عقد قرارداد، شخصی دیگر جایگزین او شده است. او ابراز امیدواری کرد که مسائل غیراخلاقی و لابی بازی ها در سینما پایان یابد.

برادر خود من با اینکه شغلی در بازار آزاد داشت، در دوره ای مجبور شد در اسنپ کار کند. این وضع درست نیست. فقر بزرگترین توهین به بشریت است و آرزوی من برای مردم، سلامتی و اقتصاد درست در خانواده هاست

بهنوش بختیاری همچنین درباره کمپین «فرمان اول» سرنا، که به پیشنهاد اولین دستور رئیس جمهور آینده اختصاص دارد، گفت: از رئیس جمهور بعدی تقاضا دارم که جیب ما را نزن، کار دیگری نمی خواهد انجام بدهید.

او با بیان اینکه هرچه که تا به حال گفتیم نشده است، ادامه داد: حق مردم این نیست که درگیر این مشکلات باشند. حداقل امکانات زندگی باید برای مردم فراهم باشند. چرا کسی دو شغل باید کار داشته باشد اما برای مخارج زندگی باز کم بیاورد؟

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: برادر خود من با اینکه شغلی در بازار آزاد داشت، در دوره ای مجبور شد در اسنپ کار کند. این وضع درست نیست. فقر بزرگترین توهین به بشریت است و آرزوی من برای مردم، سلامتی و اقتصاد درست در خانواده هاست.

بهنوش بختیاری در بخش پایانی این گفتگو درباره پرداختن تلویزیون به مسائلی مانند قاعدگی زنان که در هفته های اخیر جنجال به پا کرده است، نیز گفت که از ورود رسانه ملی در این موضوعات استقبال می کند و معتقد است که صداوسیما باید به مسائل آموزش های جنسی برای نوجوانان ورود کند تا بیماری های جنسی کنترل شود.

کد مطلب: ۲۰۲۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت