پوسترهای کرونایی برای سریال‌های مشهور + تصاویر

سرنا_یک طراح، پوستر برخی از سریال‌های مشهور را با توجه به دوران کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن بازآفرینی کرده است.

پوسترهای کرونایی برای سریال‌های مشهور + تصاویر

یک طراح به نام «جوری تورلیان» که پیش از این لوگوهای مشهور را برای دوران کرونا با ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر ویژگی‌های بارز این دوران طراحی کرده بود، پوستر برخی از سریال‌های مشهور را نیز با توجه به دوران کرونا تغییر داده است.

این طراح معتقد است، این مجموعه نشان‌ می‌دهد اگر قرار بود پوستر سریال‌ها در دوران کرونا طراحی شوند چه ویژگی‌هایی داشتند. او همچنین یکی از هدف‌های خود از طراحی این پوسترها را آگاهی‌رسانی درباره ویروس کرونا از طریق سرگرمی، زبانی که اغلب مردم به آن پاسخ خواهند داد اعلام کرد.

«بریکینگ بد»

«جوری تورلیان» با اشاره به سریال مشهور «بریکینگ بد» با طراحی پوستر بالا در توضیح آن نوشته است: «چرا نباید به جای تولید مواد مخدر، از دانش شیمی برای پخت نان در خانه استفاده کرد؟»

«بریکینگ بد» مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان است. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌ است.

این سریال داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه ای را به تصویر می‌کشد که دبیر دبیرستان است. وایت در ابتدای داستان متوجه می‌شود مبتلا به سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز رفوزه پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و تبدیل به سرکردهٔ یکی از بزرگترین گروه‌های مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

«دوستان»

دوستان یا فِرِندز (به انگلیسی: Friends) یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه دارای ۱۰ فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش است.

داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

«جوری تورلیان» ـ طراح پوستر ـ با طراحی پوستری جدید برای فرندز نوشته است: «داستان روزی که همه باید از طریق اسکایپ با همدیگر ملاقات می‌کردند تا فاصله اجتماعی را رعایت کنند.»

«بازی تاج و تخت»

تورلیان با طراحی پوستر جدیدی برای بازی «تاج و تخت» روی آن نوشته است: «به نظر می‌رسد این مبل از تخت سلطنتی اصلی خیلی راحت‌تر باشد.»

بازی «تاج‌ و تخت» (Game of Thrones‎) یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فانتزی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌ است. این مجموعه اقتباسی از ترانه یخ و آتش، مجموعه‌ای از رمان‌های فانتزی نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین است که نخستین رمان آن بازی «تاج‌ و تخت» است.

بازی «تاج‌ و تخت» رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد.

«آشنایی با مادر»

«هشدار برای خطر لو رفتن داستان: او روی پروفایل کلیک کرد.» توضیحی است که در پوستر جدید سریال آشنایی با مادر آورده شده است.

این سریال یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای سال ۲۰۰۵ پخش شد.

در این سریال، باب سگت به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان (همسر تد) شده‌ است و داستان به زمان گذشته برمی‌گردد.

«آشنایی با مادر» تاکنون برنده پنج جایزهٔ امی شده است.

«اداره»

تورلیان برای سریال اداره هم پوستر کرونایی طراحی کرده و به جای شعار آن نوشته است، «درود به همه کسانی که در دوران کرونا در خانه مشغول کار بودند.»

سریال The Office یک سریال کمدی آمریکایی برگرفته از نسخه بریتانیایی به همین نام است، که به مدت ۹ سال در ۹ فصل و ۲۰۱ قسمت بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC پخش می‌شد.

«فرار از زندان»

«خب این نقشه خاص زندان خیلی شبیه به نقشه خانه به نظر می‌رسد.» این توضیحی است که از سوی این طراح برای پوستر سریال مشهور «فرار از زندان»، در دوران کرونا انتخاب شده است.

فرار از زندان (Prison Break‎) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از اوت ۲۰۰۵ تا می ۲۰۱۷ در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن درباره دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.

«سیمپسون‌ها»

در پوستر ارائه شده، اعضای خانواده سیمپسون‌ها به مردم یادآوری می‌کنند که اگر احساس ناخوشی دارند از ماسک استفاده کنند و در خانه بمانند.

سیمپسون‌ها (The Simpsons) مجموعه تلویزیونی پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرینیگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی همواره جنجال های رسانه ای بسیاری به پا کرده‌ است.

«مردگان متحرک»

«خطاب به کسانی که به توصیه‌های پیشگیرانه‌ مقام‌های بهداشتی توجه نکرده‌اند، باید گفت زمان آن فرا رسیده است که این هشدارها را جدی بگیرید.»؛ این توضیحی است که برای پوستر کرونایی مردگان متحرک انتخاب شده است.

مردگان متحرک (The Walking Dead) یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسارستاخیزی آمریکایی، ساختهٔ فرانک دارابونت است. این مجموعه با استقبال عمومی مواجه و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت