اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت

سرنا_مجید قناد از ساخت برنامه‌ای برای یادبود حمید علیزاده، تهیه کننده برنامه‌های کودک تلویزیون خبر داد که روز گذشته به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا از دنیا رفت.

اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت

مجید قناد، مجری باسابقه تلویزیون و از دوستان و همکاران مرحوم حمید علیزاده که هم اکنون برنامه مشترکشان از شبکه آموزش در حال پخش است، درباره پخش برنامه‌ای برای یادبود این تهیه کننده تلویزیونی گفت: از آنجا که ما به اتفاق برنامه «لوبیا فردا زود بیا» را برای شبکه آموزش تهیه می‌کردیم و همچنین «فرزندان ایران» را برای شبکه جام جم می‌ساختیم، قرار است که جمعه همین هفته ساعت ۱۵:۱۵ یادواره‌ای از ایشان در برنامه‌ «لوبیا فردا زود بیا» داشته باشیم و الان هم در حال ضبط این برنامه هستیم.

بیشتر بخوانید: تهیه کننده برنامه کودک روز گذشته از دنیا رفت

قناد همچنین درباره مراسم خاکسپاری مرحوم علیزاده، گفت: پیکر ایشان را به شهرستان محل زادگاهشان در شمال کشور برده‌اند و من هم اطلاع زیادی از جزییات مراسم خاکسپاری ندارم؛ اما تا آنجا می‌دانم، پیکر ایشان هم اینک در شهر بابل است و قرار است که مراسم خاکسپاری فردا انجام شود. گویا فرزندشان جایی بودند و دارند برمی گردند تا به مراسم برسند و خاکسپاری فردا با حضور ایشان انجام خواهد شد.

مرحوم حمید علیزاده حمیدعلیزاده ـ تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون ـ پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح روز گذشته ـ یکشنبه ۵ اردیبشت ماه ـ درگذشت.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت