از واکسن زدن ایرج تا اعتراض کرونایی سیروان و زانیار خسروی

سرنا_«حسین خواجه امیری» خواننده سرشناس و پیشکسوت ایرانی به عنوان اولین نفر از جامعه موسیقی و در طرح واکسیناسیون همگانی و اولویت مسن ترها، امروز دوز اول واکسن خود را دریافت کرد.

از واکسن زدن ایرج تا اعتراض کرونایی سیروان و زانیار خسروی

اعتراض های سیروان و زانیار خسروی به فیلم برداری در شرایط کرونا تصویربرداری سریال «حرفه ای» را متوقف کرد.

سعید خانی تهیه کننده این سریال پیش تر درباره تعطیلی مقطعی پروژه گفته بود: «متاسفانه فقط برای تعطیلی بخاطر کرونا فشار می آورند که قطعا تعطیلی تاثیری در روند بهبود کرونا ندارد.»

کشته شدن هنرمند موسیقی توسط سگ های ولگرد!

دیروز یک جوان نوازنده موسیقی که برای تمرین به حومه شهر رفته بود، بر اثر حمله سگ ها جان خود را از دست داد.

«حسن مولازاده» نوازنده شاهین شهری ساز «تومبا»(ساز کوبه ای) که برای تمرین نوازندگی بدون مزاحمت برای شهروندان به بیابان‌های اطراف شهر مذکور رفته بود، با حمله هشت سگ وحشی مواجه و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

این حادثه تلخ موجب واکنش و پیگیری مقامات و مسولین شد. «صادق گلی» شهردار شاهین شهر با تایید این خبر از جمع آوری سگ های آن منطقه خبر داد!

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به کشته شدن این هنرمند در شاهین‌شهر توسط سگ‌های ولگرد گفت: پس از وقوع این اتفاق از وزیر کشور طرح سوال کردم که علت عدم انجام اقدامات جدی پیشگیرانه و بازدارنده برای چنین مسائلی را اعلام کنند.

«حسین خواجه امیری» واکسن کرونا زد

حسین خواجه امیری ملقب به «ایرج» در طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال شرکت کرد و واکسن کرونا دریافت کرد.

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که پدرش یعنی حسین خواجه امیری واکسن کرونا دریافت کرده است.

حسین خواجه‌امیری زاده‌ی ۱۱ دی ۱۳۱۱ و هم اکنون ۸۸ ساله است.

منبع: فارس

کد مطلب: ۲۰۴۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت