اشک‌های مرد افغانستانی روی آنتن زنده

سرنا_سبحان، مردی متولد افغانستان در برنامه «شهر زیبا» از نداشتن شناسنامه و مخالفت پدر مریم با ازدواج‌شان به همین علت، گفت.

اشک‌های مرد افغانستانی روی آنتن زنده

«شهر زیبا»، ویژه برنامه رمضان ۱۴۰۰ که از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود میزبان جوانی افغانستانی شد که اگر نتواند تا شش ماه دیگر مدارک اقامتش در ایران را بگیرد، دختری را که دوست دارد از دست خواهد داد.

این جوان که سبحان نام داشت در پاسخ سوال مصطفی امامی، مجری «شهر زیبا» که از او خواست اتفاقی را که رخ داده است، توضیح دهد، گفت: «پدرشان گفتند اگر پافشاری نکنی هم به نفع خودت است و هم به نفع دخترم، مریم. گفتم من دخترتان را از آدم کمی نخواسته ام از امام رضا خواسته ام. گفتند همه چیز را قبول دارم اما مشکلم شناسنامه نداشتنت است.»

او که ادامه صحبت هایش را با بغض بیان می کرد، گفت: «من باز هم پافشاری کردم و گفتم لطفا به من فرصت دهید. پدرشان گفتند تا یک سال دیگر اگر توانستی کارهای اقامتت را درست کنی، دخترم را به تو می دهم و اگر نتوانستی، نه. از این فرصت یک ساله، شش ماه مانده است. درخواست من از مسئولین، از دولت ایران این است که این کار را که برایش کار سختی هم نیست انجام دهند.»

برنامه «شهر زیبا» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی فاطمی، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که با آغاز ماه رمضان، با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود. این برنامه با حضور مهمانان به موضوعات مختلفی می پردازد و حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه پنج پخش خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت