حمید هیراد از حمایت طرفداران خود قدردانی کرد + ویدیو

سرنا_حمید هیراد خواننده جوان کشور که این روزها به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، در قالب یک پیام تصویری از هواداران خود قدردانی کرد.

حمید هیراد از حمایت طرفداران خود قدردانی کرد + ویدیو

حساب رسمی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو در اینستاگرام این ویدیو از هیراد رد منتشر کرد. هیراد در این پیام تصویری خطاب به طرفداران خود می‌گوید: «سلام به همه عزیزان. ان‌شالله که حال دلتان خوب باشد و همیشه تن‌تان سالم باشد. مرسی از همه کسانی که در این چند وقت به یادم بودند، هوایم را داشتند و برایم انرژی فرستادند. دست تک تک مردمم را می‌بوسم که به یادم هستید. خیلی مراقب خودتان باشید. مرسی از کادر درمان بیمارستان شریعتی که در این چند وقت تمام تلاش خود را برای بهبودی من کردند و هنوز هم انجام می‌دهند. تمام تلاشم را می‌کنم با دعای خیر و انرژی‌هایتان این مرحله را سپری کنم. خیلی مراقب خود باشید. همیشه دوست‌تان دارم و به یادتان هستم.»

حمید هیراد که بیش از چهار است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود. او فروردین ماه امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد. همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو، به عنوان داور هم از دیگر فعالیت‌های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت