آغاز به کار موزه‌ها در یونان در آستانه فصل گردشگری

سرنا_مقام‌های یونان اعلام کردند موزه‌های این کشور از هفته آینده پس از مدت‌ها تعطیلی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بازگشایی خواهند شد.

آغاز به کار موزه‌ها در یونان در آستانه فصل گردشگری

رویترز نوشت: یونان روز جمعه اعلام کرد موزه‌های این کشور از هفته آینده و یک روز پیش از آغاز رسمی فصل گردشگری یونان به روی علاقه‌مندان باز خواهند شد. مقام‌های این کشور پانزدهم «می» را به عنوان تاریخ فعالیت دوباره صنعت گردشگری این کشور اعلام کرده‌اند.

مکان‌هایی همچون موزه آکروپولیس در آتن که خانه گنجینه باستانی کشف‌شده در نزدیکی بنای تاریخی آکروپولیس است، از اواسط ماه نوامبر در راستای اجرای دومین مرحله قرنطینه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شده است.

دولت یونان پس از کاهش اندک در آمار مبتلایان به ویروس کرونا از اواخر ماه گذشته روند کاهش محدودیت‌های کرونایی را آغاز کرده بود.

بر اساس این کاهش محدودیت‌ها، رستوران‌ها در هفته جاری آغاز به کار کردند. فعالیت سینماهای روباز از بیست و یکم «می» و اجراهای مختلف در فضاهای باز نیز از بیست و هشتم «می» از سرگرفته خواهد شد.

تاکنون بیش از ۳۵۸هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و بیش از ۱۰هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس در یونان گزارش شده است.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت