رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

سرنا_همزمان با نزدیک شدن به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رادیو انتخابات آغاز به کار کرد.

رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

رادیو انتخابات به صورت ۲۴ ساعته و با هدف تبیین و اطلاع رسانی از مهمترین رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های مختلفی را تا پایان برگزاری این رویداد به روی آنتن می برد.

مخاطبان می توانند در سه بخش خبری و از ساعات ۹ ، ۱۵ و ۲۰ آخرین اخبار را دریافت کنند. همچنین در کنار بخش های مختلف خبری، دیگر برنامه های این رادیو نیز با ارائه تحلیل، گفتگو، گزارش و میزگرد هموطنان را همراه می سازد.

بر این اساس برنامه های منتخب این شبکه به شرح ذیل اعلام می شود: متولد ایران (مجله صبحگاهی) از ساعت ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، این برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف «ارائه تحلیل های درست و منطقی از فضای انتخابات کشور و هدایت مخاطبان به سمت و سوی انتخاب درست» استفاده از ظرفیت های مختلف برنامه سازی مانند: بسته های کوتاه با ساختارهای نوین، گزارش های مردمی، مستندهای کوتاه، مسابقه و ... به منظور رنگ آمیزی مناسب تر برنامه تدارک دیده شده است.

زنده باد مردم (مجله نیمروزی) از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری» طراحی شده است. در برنامه «زنده باد مردم» که از بخش های مختلفی همچون: گزارش های مردمی، تلفن های مردمی، گفتگو و مباحث کارشناسی، مسابقه تلفنی، مستند، ارتباط با ستادهای مربوطه و ... تشکیل شده، به طور کلی «اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» را بررسی می کند.

برگ برنده (مجله عصرگاهی) از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تفریحی ـ سرگرمی» و با هدف «جذب حداکثری رای اولی ها برای حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب هوشمندانه» طراحی شده است.

افق های نو (مجله شامگاهی) از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «دغدغه های دولت آینده در موضوعات مختلف و اهمیت انتخاب درست مردم» طراحی شده است. در این برنامه از چهره های تاثیرگزار بر اقشار مختلف مردم (افرادی با پشتوانه مردمی بالا) دعوت می شود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت