حمایت راجر واترز از برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه ویمبلی لندن

سرنا_راجر واترز از عمل ۲ بازیکن لسترسیتی که برای حمایت از مردم فلسطین پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس پرچم این کشور را در دست گرفتند، حمایت کرد و گفت در صدد تهیه طوماری علیه رژیم صهیونیستی است.

حمایت راجر واترز از برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه ویمبلی لندن

دیلی استار نوشت: راجر واترز ترانه‌سرا و خواننده سرشناس حامی مردم فلسطین در پیامی از بلند کردن پرچم فلسطین پس از موفقیت لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس حمایت کرد.

پس از پایان این مسابقه، ۲ بازیکن لسترسیتی در جشن قهرمانی این تیم پرچم فلسطین را به نشانه حمایت از مردم مظلوم این کشور در دست گرفتند و نسبت به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان دادند.

راجر وارتز گفت: با دیدن اینکه ۲ بازیکن جوان چنین در برابر ظلم و هتک حرمت انسان رژیم صهیونیستی موضع گرفتند قلبم از شادی پرید.

عضو سرشناس گروه «پینک فلوید» افزود در مواضعش علیه رژیم صهیونیستی استوار است و برای مقابله با ظلم آنها در غزه تهیه طوماری را آغاز کرده است. وی گفت سعی می‌کنیم از طریق فیفا و یوفا به اتحادیه فوتبال رژیم صهیونیستی بگوییم تا زمانی که مسئولان آنها از قوانین بین‌المللی پیروی نکنند و حقوق اساسی بشر را تضمین نکنند، نمی‌توانند محترمانه در رقابت‌های باشگاهی و بین المللی حضور یابند.

وی همچنین از طرفداران سلتیک به دلیل حمایت از وسلی فوفانا و حمزه چودوری تشکر کرد و گفت: اگر ما هر شنبه علیه نژادپرستی زانو می‌زنیم، چرا نباید برای جلوگیری از این کار به این کمپین ملحق شویم تا بتوانیم عمل رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را که بسیار نژادپرستانه است متوقف کنیم؟

در همین حال حمایت بازیگران سرشناس از مردم فلسطین ادامه دارد و آن هاتاوی دیگر بازیگر سرشناسی است که با صدور بیانیه‌ای از فلسطینی‌ها حمایت کرد و خواستار پایان خشونت فزاینده علیه آنها شد.

وی نوشت: از دیدن این خشونت وحشیانه در فلسطین قلبم می‌شکند. به زنان سازمان ملل ملحق می‌شوم و همه آنهایی که خواستار قطع فوری این درگیری‌ها هستند. همه آدم‌ها حق دارند در صلح و با حفظ کرامت زندگی کنند.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت