گاو این شش سال در گالری شکوه

امسال سال گاو است. بر همین اساس نمایشگاهی گروهی در گالری شکوه تدارک دیده شده است که جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود.

گاو این شش سال در گالری شکوه

به گزارش سرنا، عدنان مصلایی به‌عنوان یکی از کیوریتورها‌ و شرکت‌کننده‌های این نمایشگاه می‌گوید، این ششمین سال است که گالری شکوه به همت سرکار خانم فروتن اقدام به برگزاری نمایشگاهی با محوریت نام آن سال انجام می‌دهد‌ و از هنرمندان دعوت می‌کند تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی در پاسخ به تعداد هنرمندان حاضر و تنوع آنها گفت: فارغ از نگاه جنسیتی یا سنی سعی در انتخاب یکدست‌تر هنرمندان، با توجه به رعایت تنوع شده، که در نمایشگاه فعلی ۳۳ هنر‌مند لطف کرده‌اند و آثارشان را ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: این نکته را ذکر کنم که به‌دلیل محدودیت‌های کرونا و فضا، متاسفانه هنرمندان قابل بسیار زیادی را در نمایشگاه کنار خودمان نداریم‌ و این جای تاسف است، در هر حال از لحاظ تکنیک، نوع نگاه و رده ‌سنی، همان‌گونه که عرض شد، در عین یکدستی سعی بر رعایت تنوع و پرداخت به همه سلیقه‌ها شده است. نمایشگاه جمعه ۳۱ اردیبهشت افتتاح می‌شود و تا ۳۱ خرداد برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

نمایشگاه جمعه ۳۱ اردیبهشت افتتاح و تا ۳۱ خرداد برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود. ضمن آنکه برای رعایت شرایط ویژه ی کنونی، تمام آثار و مشخصات آن در تارنمای گالری قابل دسترس خواهد بود.

کد مطلب: ۲۰۷۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت