بهزاد فراهانی: این روزها همه ما سوگواریم

سرنا_بهزاد فراهانی در مراسم افتتاحیه تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر گفت این روزها همه ما سوگواریم و هیچ کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید. کرونا هیچ‌کس را نمی‌شناسد و همه را یکسان قلع‌وقمع می‌کند.

بهزاد فراهانی: این روزها همه ما سوگواریم

تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی با حضور مخاطبان و تعدادی از هنرمندان شناخته شده تئاتر کشورمان از جمله بهزاد فراهانی، اسماعیل خلج و رویا بختیاری، اجراهای عمومی خود را با برگزاری مراسم افتتاحیه در تالار چهارسو تئاتر شهر از سر گرفت.

اسماعیل خلج، نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت پیش از آغاز اجرای نمایش خطاب به تماشاگران حاضر در تالار چهارسو گفت: «بسیار خوشحالم که دوباره تماشاگران تئاتر را در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر می‌بینم.من به عنوان یک هنرمند همه شما عزیزان را دوست خوب خودم می‌دانم چون همه ما دوست تئاتر هستیم.»

او با بیان این که «متاسفانه کرونا بیشتر از هر صنفی به ما لطمه زد»، ادامه داد: «لطمه‌ای که موجب تعطیلی کامل تئاتر شد و شرایط خوبی را برای ما فراهم نکرد اما به هر حال امروز بسیار خوشحالم با تمهیداتی که اندیشیده شده شاهد به صحنه رفتن یک تئاتر موزیکال هستیم. تئاتری که امیدوارم شما تماشاگران فهیم از تماشای آن لذت ببرید. ما امروز با اجرای این اثر نمایشی دوباره به تئاتر برگشتیم و امیدوارم دیگر کرونا کاری به کار ما نداشته باشد.»

بهزاد فراهانی: این روزها همه ما سوگواریم نمایش «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر

بهزاد فراهانی، نویسنده، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندانی که پس از ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفتند، بیان کرد: «این روزها همه ما سوگواریم و هیچ کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید. کرونا هیچ کس را نمی‌شناسد و همه را یکسان قلع و قمع کرده است اما می‌توان گفت درباره صنوف هنری مقداری کم لطفی داشت، چون هنرمندانی را گلچین کرد و آن‌ها را از میان ما برد. هنرمندانی که هر کدام‌شان در تاریخ کشور ما بی‌نظیر بودند و من امروز بسیار خوشحالم که به بهانه اجرای نمایش «جنگ و صلح» می‌توانیم به سهم خودمان یاد و خاطره این عزیزان را با اجرای یک اثر نمایشی گرامی بداریم.»

پس از صحبت‌های فراهانی اسامی تعدادی از هنرمندان درگذشته تئاتر ایران طی ماه‌های گذشته از جمله بیژن افشار، سیامک افسایی، علیرضا موسوی، اشکان منصوری، محسن قاضی‌مرادی، افشین سلیمانپور، محمود فتح‌نیا، محمدرضا الوند، پرویز پورحسینی، محمد اسدی، ابراهیم اثباتی، کریم اکبری‌مبارکه، حمید حبیبی‌فر، ناصر ایزدفر، امیرعلی سردارافخمی، رضا لنکرانی، چنگیز جلیلوند، اکبر عالمی، میلاد حاجی‌زاده، مسعود سمیعی، سیروس گرجستانی، محمدعلی کشاورز، صدیقه کیانفر، جمشید مددی، گلزار محمدی، امیرکاووس بالازاده، ابراهیم آبادی، قاسم غریفی، حمید صفایی، میثم مطهری، عباس جوانمرد و تعدادی دیگر در تالار چهارسو قرائت و از تماشاگران خواسته شد به پاس تلاش هر یک از این هنرمندان فقید و ارزنده تئاتر، آن‌ها را تشویق کنند.

تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی هر روز ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۴۰ دقیقه و با قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت